פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות, העלאת מחירים ללא הודעה מראש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוחה מאוד ותיקה של חברת סלקום. במהלך השנה האחרונה אני פונה לפחות אחת לחודשיים למרכז שירות בנוגע לנושא של עליית התעריפים, ללא הודעה מראש, גביית התשלום עבור השירותים הרבה מאוד זמן לאחר בגבייה בפועל. כבר שוחחתי בעבר עם פניות הציבור והנציג ציין שהיה פרסום רק שחברת סלקום בחרה לפרסם במיקום אחד, מאוד ספציפי לגבי העלייה, כמובן שהנציג לא ידע לומר היכן בדיוק זה התפרסם, הוא הפנה אותי לכל סוגי המדיה ושאני אבדוק בדיוק היכן היה הפרסום.כל זה קרה לפני חודשיים. לאחר שיחה מאוד ארוכה עימו הבנתי שזו מידיות החברה להטעות את הלקוחות, אך הוא היה מאוד סימפטי ואמר שמכיון שהעלייה היא לא רוחבית אלא חלה על לקוחות עם מסלולים ספציפיים הוא ירשום שכשיהיה איזשהו שינוי נוסף בתעריפי החברה בהקשר ישיר למסלול שלי לפחות ישלח אלי SMS. כמובן,שלא רק שלא קיבלתי הודעה, מלבד זאת גם באתר הבית של החברה אני נמצאת לפחות אחד לשבוע לא הייתה הודעה על כך נגבה ממנני תש' עבור שירות שהתחברתי אליו בתנאים אחרים. כמו ההטבות של 10 דק' מתנה על ההתחברות לאינטרנט לצפיה בחשבונית לא ניתנה לי.
חברתי סלקום מאכזבת אותי כל פעם מחדש ולא רק בהתחכמויות לגבי המסלולים,ש"ל. צר לי מאוד שאחרי כ"כ הרבה שנים של שיתוף הפעולה בינינו אני נאלצת לוותר עליו.
עלבון סוג הנזק :
הודעה מראש, החזר רטרו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חניס בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה