פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח, טרטור לקוח, אי שביעות רצון מהשירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שוב אני מגיש את תלונתי, יש להדגיש כי כל פרטיי מופיעים עם מס' הסלולארי וכך היה קודם לכן. ב4.5.2005 נכנסתי לחב' סלקום לקנות מכשיר סלולארי. רציתי לקנות מכשיר של נוקיה אך המוכר במרכז השירות בר"ג עמד על כך שאקח את מכשיר המוטורולה " הוא אותו דבר כמו הנוקיה אך יותר זול וגם אתה מקבל מתנה bluetooth" קניתי את המכשיר, אך מהיום שנכנסתי וקניתי המכשיר, חיי היו סביב סלקום- המכשיר עשה המון בעיות כמו התקשרות למישהו ומייד כשעונה המכשיר של מוטורולה מרעיש, ניתוקים, מסך לבן. התקשורת עם הbluetooth לא עבדה טוב גם כשניסיתי להפעיל התקשרות המסך היה לבן והתנתקה השיחה. כשחזרתי למרכז השירות בקשתי שיחליפו לי את המכשיר למכשיר חדש כיוון וקניתי מוצר פגום. המוכר אמר כי הוא מחליף לחדש, אך לא נתן ערכה וכאן התחלתי לחשוד שזה מחודש. אמרתי למוכר כי נראה שהוא מחליף למחודש והמוכר נשאר בעמדתו כי זה חדש ולא מחודש.התעקשתי שיתן לי ערכה חדשה אך הוא אמר "חבל לך על הזמן לא יחליפו לך לערכה" עניתי כי "למוצר שקונים פגום צריך לקבל מוצר חדש ולא מחודש" המוכר נשאר בעמדתו. כשהתקשרתי לסלקום אמר הנציג כי המכשיר מחודש ולא חדש וכך גיליתי שסלקום שיקרה בכל משך הזמן שהחליפה לי מכשירים וטענה כי הם חדשים ולא מחודשים.גם המטען לא היה תקין והחליפו לי.
כדי שאקצר הכל... החליפו לי bluetooth 3 ו-2 או 3 פעמים מוטורולה לערך וגם זה לא עזר. התקשרתי ובקשתי שמנהל יטפל בי וטיפלה בבעייה שלי מנהלת שלאחר ויכוחים רבים של ימים ובזבוז זמן שלי ודרישת פיצוי, המנהלת אמרה כי אלך למרכז שירות ואקבל ערכה חדשה של מכשיר נוקיה ששוויו יותר ממוטורולה במחיר המוטורולה. לקחתי הערכה וגם המכשיר בה עשה בעיות של ניתוקים, מסך לבן וכל פעם לאחר שהייתי מדליק מחדש את המכשיר השעון היה מתאפס והייתי צריך לכוונו מחדש. בשירות סלקום לא עזרו ואמרו כי אגש לשירות. ניגשתי שוב ושם צרבו לי גירסה חדשה, וזה לא עזר הבעייה נשארה. אז חזרתי שוב למרכז והחליפו לי מכשיר נוקיה, לא ערכה. יש לי מכשיר ולא ערכה כלומר לא חדש. יש לי גם ביטוח מקיף על המכשיר וכשביקשתי שיחליפו לי את הפנל פנינה שיש לי לחדש, לא היה במלאי וענו כי אצטרך לבוא פעם הבאה. מדוע אין הם יכולים לשלוח שליח על חשבונם ולהביא פנל??? מדוע מהיום שאני קניתי כלקוח חדש מכשיר, חיי סובבים סביב חב' סלקום? מדוע אין אני מפוצה על כל הזמן, ההתרוצצות הטירחה? סלקום התישה אותי.
יש להדגיש כי תיאור הבעייה מאד מתומצת ואני מקווה שלא תעברו את מה שאני עברתי עם סלקום.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי, ערכה חדשה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן אלעזרי - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר פרחיאל ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר פרחיאל.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה