פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של נציגי המכירות נושא התלונה:
מאיוסט בן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
נציג שירות של החברה רימה את אבי ואמר לו שהוא משדרג לו את הסלולרי בחינם כשלמעשה הוא ביטל לו הטבה שהייתה לו ל-6 מס' חינם. כשהתקשרנו לחברה שיבטלו את הגזירה הם התנערו מאחריות ואמרו לנו שזו בעיה שלנו.
החזרת ההטבה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר מאיוסט ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר מאיוסט.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראת תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה