פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלייה קיצונית במחיר חבילת sms נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת סלקום העלתה לי את מחיר חבילת הsms ממחיר של 19.90 למחיר של 49.90
ללא הודעה מוקדמת אלא בחשבונית שכבר נפתחה על התעריף החדש.
למיטב ידיעתי הם אינם רשאים לעשות זאת ללא הודעה מוקדמת וכמו כן אינם רשאים לעדכן מחירים בגובה של 150 אחוז יותר.
ניסיתי לפנות אל שירות הלקוחות הן טלפונית והן פרונטלית אך מהלך זה לא הניב תוצאות.
היחס אותו קיבלתי היה משפיל ומעליב.




כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר - פניות הציבור סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' קרני ונושא פנייתה טופל. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' קרני ונושא פנייתה טופל. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה