פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מיותרת - סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחה בסלקום המשלמת בהו"ק חזר לי התשלום ע"י הבנק, החברה גבתה ממני סכום של 48.99 שח כולל מעמ (זאת בנוסף לעמלה לסלקום על תשלום ספח באופן ידני ובנוסף לעמלה לבנק על החזרת ההו"ק)
בפניה לסלקום (לשירות לקוחות ולדרגים בכירים) הובהר לי שאלו הסכומים אותם הם גובים על הו"ק שלא כובדה.
בסופו של דבר התברר כי זו פעם שניה שגובים ממני סכום זה והבטיחו לי כמחווה יוצאת דופן לזכות אותי על פעם אחת. (אגב בסופו של דבר זה לא נעשה ובחשבונית הבאה חייבו אותי שוב, כמובן שדרשתי לתקן זאת לאלתר, ועדין לא נענתי) אך גם כך התלונה שלי היא לא על ויתור, על על הסכום כולו, הרי זהו סכום גבוה למדי.
(משבקשתי הסבר על הסכום הסביר לי פקיד בסלקום שהעמלה מוצדקת והיא נועדה בין השאר לתת לי שירות, דהיינו לממן את הפקידים ששוחחו והסבירו לי את הנושא, כך לדבריו)
האם אנו הלקוחות אמורים לשלם כל סכום אשר ישיתו עלינו? הרי זהו סכום אסטרונומי וחסר פרופורציה. נראה כי יש להסדיר שהצרכנים לא ינוצלו לרעה ע"י החברות בגביה כזו או אחרת. הרי גם כך אנו הצרכנים משלמים לסלקום סכום לא מבוטל כל חודש.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' הגר בקשר לחיוב בגין עמלת גביה ונושא פנייתה טופל באופן מלא

סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.

ליהיא פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה