גביה מיותרת - סלקום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כלקוחה בסלקום המשלמת בהו"ק חזר לי התשלום ע"י הבנק, החברה גבתה ממני סכום של 48.99 שח כולל מעמ (זאת בנוסף לעמלה לסלקום על תשלום ספח באופן ידני ובנוסף לעמלה לבנק על החזרת ההו"ק)
בפניה לסלקום (לשירות לקוחות ולדרגים בכירים) הובהר לי שאלו הסכומים אותם הם גובים על הו"ק שלא כובדה.
בסופו של דבר התברר כי זו פעם שניה שגובים ממני סכום זה והבטיחו לי כמחווה יוצאת דופן לזכות אותי על פעם אחת. (אגב בסופו של דבר זה לא נעשה ובחשבונית הבאה חייבו אותי שוב, כמובן שדרשתי לתקן זאת לאלתר, ועדין לא נענתי) אך גם כך התלונה שלי היא לא על ויתור, על על הסכום כולו, הרי זהו סכום גבוה למדי.
(משבקשתי הסבר על הסכום הסביר לי פקיד בסלקום שהעמלה מוצדקת והיא נועדה בין השאר לתת לי שירות, דהיינו לממן את הפקידים ששוחחו והסבירו לי את הנושא, כך לדבריו)
האם אנו הלקוחות אמורים לשלם כל סכום אשר ישיתו עלינו? הרי זהו סכום אסטרונומי וחסר פרופורציה. נראה כי יש להסדיר שהצרכנים לא ינוצלו לרעה ע"י החברות בגביה כזו או אחרת. הרי גם כך אנו הצרכנים משלמים לסלקום סכום לא מבוטל כל חודש.
|
|
|
|
|