פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יציאה מתוכנית סטודנט וביטול עלותה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של חברת סלקום למעלה מ-3 שנים , ברשותי טלפון נייד שתקפת ההתחייבות הכספית לגביו עומדת לפוג בעוד מספר חודשים ( ישנה התחייבות של 36 חודשים בשדרוג למכשיר חדש ) .
לפני כשלושה חודשים פנו אליי ממחלקת שימור לקוחות בסלקום והציעו לעדכן מספר תוכניות הדורשות תשלום של 10 ש"ח בחודש בכדי להוזיל את עלויות זמן האויר שלי (הייתי מנוי על תוכנית סטודנט ) נציג השרות אמר לי במפורש שהוכל לצאת בכל עת שארצה מהתוכנית החדשה ( תוכנית סטודנט - 3 מספרים מוגדרים מראש במחיר של 11 א"ג לדקת זמן אויר ) , לפני כשבועיים ביקשתי מחברת סלקום לצאת מהתוכנית ולהפסיק לגבות ממני 10 ש"ח בחודש , אך נציג השרות אמר שכל מנוי חייב להיות רשום לתוכנית כלשהי וכל התוכניות דורשות תשלום נוסף , כמובן שאם מלכתחילה לא הייתי נכנס לתוכנית הנוכחית לא הייתי מחוייב בשום עלות כספית נוספת , אני חש שכיוון שמועד ההתחייבות שלי לחברת סלקום קרוב לסיומו הם מנסים בכל האמצעים לכבול אותי להתחייבויות כאלו ואחרות .
במידה ולא הייתי
כספי סוג הנזק :
ביטול פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה פניות הציבור- סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יובל אזולאי בקשר לתוכנית חיוב ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה+ פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה