פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא אישור ואף הוספת מוצרים ללא ידיעה נושא התלונה:
פלדברג ירון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר היו לי מס 'תלונות אשר לא טופלו ואל כן נטשתי את חב' סלקום.
איכזב אותי האופן שבו הם מטפלים בלקוחות ולכן עברתי לחב' אחרת.

היום לאחר בדיקה בחיובי האשראי שלי גליתי עליה בעלות החודשית שלי שאני עדיין חייב להם. אציין כי איני משתמש במנוי בסלקום למעלה מ 4 חודשים.

גיליתי כי במנוי ישן שלי (מכשיר קודם שאני עדיין משלם עליו למרות ששדרגתי) גיליתי שאני משלם עבור חב' דור שלישי - תמוהה בעיני הרי לא היה בזמנו בכלל דור שלישי...

במנוי האחרון גליתי כי למרות הוראתי המפורשת עדיין מחייבים אותי על הטבת יעד נבחר, וזאת לאחר כי אמרו לי שאין עוד תוספות שהייני משלם. ולמרות שבקשתי שאם יש נא להוריד כי אני עוזב את החברה ואני מעוניין לשלם את המינימום.


בברכה,
ירון פלדברג
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקש באופן מיידי זיכוי רטרו על חיובים אשר לא אישרתי ועוד זיכוי על החשבון הישן אשר אין ברשותי מכשיר זה מאחר והחזרתי אותו לחברה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ירון פלדברג בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה