פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה שיקרית בנוגע לתלונה מספר 18380 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כנראה שאני לא היחידה.
בערב חג שני של פסח התקשרה אלי נגה המדוברת והשאירה לי הודעה כי תחזור אלי ביום שלישי (לאחר החג) עד השעה 20:00. מאז לא חזרה אלי. התאריך ביום שלישי היה 10.04.2007. לא דיברתי איתה מעולם מעבר להודעה שהשאירה לי. אני רוצה לשמוע הקלטה של השיחה ביננו ומן הראוי שגם באתר תלונה תבדקו את הפרטים לפני שאתם מפרסמים שנסגר הטיפול. לפי מה שראיתי באתר, אני לא הראשונה שסלקום מפרסמת בצורה שיקרית שהתלונה נפתרה.
אני עדיין מחכה לזיכוי שלי של 30 ש"ח כולל מע"מ.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דורנבוש בהמשך לפנייתה, אך כיוון שלא הושגה מספר פעמים נשלח אליה מכתב תשובה בנושא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. רועי-פניות הציבור תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דורנבוש בהמשך לפנייתה, אך כיוון שלא הושגה מספר פעמים נשלח אליה מכתב תשובה בנושא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. רועי-פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה