פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי אמצעי תשלום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מעל חודשיים אני מנסה לשנות אמצעי תשלום מהו"ק לכ"א. בפנייתי הראשונה לשירות הלק' של החברה הנ"ל, הועברתי מס' פעמים בין נציגים שונים כי אף אחד מהם לא הצליח לעדכן במערכת את מס' הכרטיס שלי. לאחר שהועברתי לגבייה (או כך בכל אופן נאמר לי) הוסבר לי שלא אוכל לשנות דבר כיוון שהפלא' הינו חלק ממס' מכשירים שנרכשו דרך מקום עבודתו של אבי ( אגן כימיקלים) והמשלם יכול להיות אך ורק העובד: (כלומר אבא שלי). הסברתי לנציגה, שלא הייתה כ"כ אדיבה, שאם תסתכל טוב על פרטי המשלם בפלא' הרלוונטי תראה שפרטי המשלם הם שלי, עם ת"ז שלי ושם הח-ן בנק שלי , וכך היה מהיום הראשון להתחברותי לחברת סלקום. אותה נציגה לא התביישה להתווכח ולטעון שלא יכול להיות- נתתי לה את מס' הח-ן שממנו גובים כל חודש וכשהיא ראתה שאכן אני המשלמת סירבה לשנות לי אמצעי תשלום והפעם בטוענה שהייתה טעות ולא היו צריכים לאשר לי לעדכן אמצעי תשלום שהוא לא של עובד החברה (כלומר אבא שלי). כמו כן המשיכה הנציגה ואמרה שמה שאושר לי היה "בניגוד לנהלים" והיא ממש מקווה שלא תהיה לי בעיה עם החיובים. הסברתי לנציגה שכנראה לא הייתה כ"כ בקיעה במערכת שתבדוק את ט' הלקוח שלי ותראה שברגע התחברות משפחתי לסלקום ישנה הו"ק חתומה ע"י ולא הייתה עם זה שום בעיה. לאחר וויכוח לא קצר הועילה בטובה הנציגה לשלוח לי ט' בכדי שאמלא אותם ואשלח אותם חזרה. כששאלתי אותה למה לא מעדכנים ישירות למערכת, כפי ששני נציגים ניסו לעשות לפניה- הסבירה לי כי "אי אפשר"(???) ורק ע"י ט' יתאפשר לי לקבל את מבוקשי. לאחר כשבועיים קיבלתי את הטפסים, מלאתי אותם ופקססתי את הטופס חזרה לחברה. אישרו לי ע"י SMS שבקשתי התקבלה ותוך יום עסקים הבקשה תטופל. לא חשבתי לצור קשר עם החברה בכדי לאמת את המעבר לכ"א על סמך אותו SMS, מה גם שמדובר בחברה רצינית כמו סלקום. לאחר כשבועיים להפתעתי המרובה- גיליתי שאני עדיין מחוייבת ע"י דרך הו"ק. התקשרתי שוב לשירות הלק' שם נאמר לי שהט' הגיעו והכל בסדר. כביקשתי לברר מדוע חוייבתי מהו"ק אם הכל בסדר ועודכן כ"א הייתי צריכה להמתין זמן רב על הקו כדי לשמוע שלא הכל בסדר ומתברר שהט' שלי הגיע ללא חתימה. מאוד כעסתי שאף אחד מחברת סלקום המכובדת לא טרח להרים טל' ולומר לי שישנה בעיה עם הפקס ששלחתי (כמובן שהנציגה התחמקה מלתת לי תש' ברורה ואמרה שיכול להיות שהתקשרו אבל לא עניתי- דבר שאינו מתקבל כי בימינו יש תא קולי). שוב הועברתי בין נציגים עד שאחת הנציגות הציעה לזכות את ח-ן הו"ק שלי ולחייב את הכ"א עד שאעדכן סופית את הכ"א. כמובן שאין טעם כי שני אמצעי תשלום הם שלי, ושיחה זו הסתיימה בזה שאשלח את הט' בשנית. הפעם , כדי שהחתימה שלי תעבור בוודאות, חתמתי על כל צידי הדף- רק לוודא שלא תהיה בעיה עם החתימה שוב. הפעם לא SMS ולא נעליים. התקשרתי לאחר כשבוע ושוב הופתעתי לגלות שהט' הגיע ללא חתימה. מיותר לציין כמה שכעסתי. הנציג הציע לי לפנות לאיש קשר, לגשת אליו או לנסות דרך אבא שלי להעביר את הטופס-- כמובן שנסיתי לצור עימם קשר כמה פעמים ללא הצלחה, ומה גם שאני לא "אסנג'ר" את אבי ואבזבז לו זמן עבודה יקר כי בסלקום טוענים שאי אפשר לעדכן כ"א טלפונית. כמו כן,הנציג רמז לי שאם אני מתעצלת לשלוח שוב את הט' לעדכון שאגש עצמאית לסניף שירות הקיים באשדוד. כמובן שלא עשיתי ולא אעשה זאת כשבשנת 2007 יש טכנולוגיה כ"כ מפותחת ומה גם שאין אפשרות ל"שרוף" חצי יום על לשבת ולהמתין לעדכון כ"א!! אני, שעובדת בתור נציגת שירות, יודעת בדיוק כמה פשוט לעדכן כ"א במערכות. אני גם יודעת שלק' של מוקדים עסקיים צריכים גם לקבל שירות בהתאם,גם שירות רמינימלי היה מספק אותי, משהו שלא קיבלתי מאף נציג ששוחחתי איתו. בסופו של דבר לאחר חודשיים של שיחות טלפון והמתנה מרובה, סלקום ניצחה, אני התייעשתי והו"ק נשארה כפי שהיא. מה שמצחיק הוא שנציג סקרים ביצע לי שיחת שביעות רצון במהלך של הסיפור והבהרתי לו חד משמעית שאיני מרוצה בכלל מהשרות שקיבלתי- מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליו לבדוק מה לא בסדר. הייתי מעוניינת לקבל כל תגובה שהיא על ההתנהלות של החברה בכל הנוגע לשינוי אמצעי תשלום. תודה
פיצוי והתייעלות החברה מול לקוחותיה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור - ס שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. פנייתה של גב' טוקר טופלה באופן מלא על ידי נציגי חברתנו סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. נגה -פניות הציבור תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. פנייתה של גב' טוקר טופלה באופן מלא על ידי נציגי חברתנו סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. נגה -פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה