פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים של חבילות אינטרנט ללא שימוש באינטרנט כלל! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ קניתי עם אח שלי כרטיס סים של סלקום דור שלישי בקניון נס-ציונה
אח שלי הגיע מחברה סלולרית מתחרה ואמרו לו שיהיה לו מסלול משתלם.
קראתי איתו את החוזה ולא היה שום סעיף שאומר שהוא מחויב לחבילת אינטרנט.
קיום כשאנחנו פונים לחברה בבקשה לביטול החבילה הם אומרים שאי אפשר לשנות את החבילה,ואח שלי לא גולש באינטרנט כלל,עד כמה שידוע לי שר התקשורת ביטל את החוק הזה וסלקום עדין ממשיכים!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול חבילת האינטרנט ומציאת חבילת שיחות מוזלת לחייל!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בועז בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שם+ פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה