פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפים sms ומסלול נושא התלונה:
ברלוי אבינח שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי בעל 4 מכשירים בחברת סלקום
לפני כ-חודשיים עזבתי את חברת פלאפון לסלקום והוספתי מכשיר בשבילי וכן החלפתי לאשתי לסלקום עקב מסלול עסקי שהם הציעו לי של תשלום חודשי על 800 דקות בסך 195 ללא מע"מ וכן חבילת sms בסך 20 ש"ח ל 200 הודעות.
לאחר שחזרתי מחודש מילואים גיליתי שבחשבון האחרון העלו לי את התעריף למסלול ביותר מ 10% ל 215 ש"ח ללא מע"מ וכן הודעות ביותר מ 200% ל 43 שקלים.
בפנייתי לשרות לקוחות הוסבר לי שיש עלייה בתעריפים, האם העלייה בתעריפים היא כל כך גדולה? האם כאשר אני באמצע מסלול יכולים להפר אותו? מה התוקף והאמון שיש לי כלקוח למסלולים שהם נותנים לי אם בכל עת הם יכולים לעלותם?

אני בכל אופן מתכוון לפנות גם למרכז בנתניה משם רכשתי את המכשיר וששם הראו לי עד כמה משתלם לי לעסק לעבור לסלקום.
תודה רבה
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור - ס שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ברלוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. נגה פניות הציבור. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ברלוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. נגה פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה