פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הענות של נציגי שירות וזילזול בלקוחות נושא התלונה:
מוריוסף  אושרי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/5/07בשעות הבוקר צלצלתי לשירות 778* עקב בעיה של שירות המתנה נעימה , אני לקוחת טוקמן , והורדתי צליל המתנה נעימה מס' פעמים.
וגם נרשמתי לשירות אך לא זכיתי לקבל את השירות, מיותר לציין ששלמתי על כל פעם שהורדתי צליל בהמתנה .
אני רוצה להבין????? זה שאני לקוחת טוקמן אני סוג ד' ??????
אני עצמי נציגת שירות ומכירה ב"מעריב מנויים" וכל לקוח שלי ולא משנה איזה מנוי הוא עשה , הוא עדיין יקבל שירות , ומענה לכל בקשה .
רוצה מקווה לתשובה בהקדם.
אביגייל
כספי עלבון ובזבוז זמן ... סוג הנזק :
צרו קשר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' מור יוסף ופנייתה טופלה באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה