|
|
|
|
|
|
חוסר הענות של נציגי שירות וזילזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
מוריוסף אושרי |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/5/07בשעות הבוקר צלצלתי לשירות 778* עקב בעיה של שירות המתנה נעימה , אני לקוחת טוקמן , והורדתי צליל המתנה נעימה מס' פעמים.
וגם נרשמתי לשירות אך לא זכיתי לקבל את השירות, מיותר לציין ששלמתי על כל פעם שהורדתי צליל בהמתנה .
אני רוצה להבין????? זה שאני לקוחת טוקמן אני סוג ד' ??????
אני עצמי נציגת שירות ומכירה ב"מעריב מנויים" וכל לקוח שלי ולא משנה איזה מנוי הוא עשה , הוא עדיין יקבל שירות , ומענה לכל בקשה .
רוצה מקווה לתשובה בהקדם.
אביגייל
|
כספי עלבון ובזבוז זמן ... |
סוג הנזק : |
צרו קשר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן - פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' מור יוסף ופנייתה טופלה באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|