פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תוכנית ללא בקשת הלקוח וידיעתו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
מר זיידמן הנכבד,

אנו מודים לך על שפנית אלינו באמצעות מערכת הדואר האלקטרוני.

בהמשך לפנייתך בנוגע לשירותים בטלפון שמספרו 052-3822899, נשיב, כי בתאריך 15/09/02, עודכנה תוכנית "super star‏ –‏ קשר משפחתי" עבור הטלפון הנ"ל.

במסגרת התוכנית האמורה עודכנו שירותי "שיחה מזוהה חכמה" ויעדים מוזלים למשך 36 חודשים על פי תנאי התוכנית.

לאור הדברים בתאריך 14/09/05, עם תום 36 חודשים בוטלו השירותים הנ"ל.

אציין, שמרישומינו עולה, שבתאריך 15/09/05, פנית לחברתנו ושירות "שיחה מזוהה חכמה" עודכן עבור הטלפון הנ"ל ללא עלות.

בהמשך לפנייתך בנוגע לשירותים בטלפון שמספרו 052-8276600, נשיב, כי בתאריך 01/07/05, העברת את הטלפון שברשותך ממסלול "טוקמן" לקו רגיל במסגרת התוכנית הסטנדרטית.

אציין, שבתוכנית זו ישנם דמי מנוי חודשיים בסך 34.36 ש"ח (כולל מע"מ).

במידה והנך מעוניין לקבל פרטים נוספים על מגוון תוכניות חיוב הקיימות בחברתנו, באפשרותך לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון שמספרו 123* (שיחת חינם מהסלקום).

עוד אציין, שבטלפון האמור עודכן שירות "משיבון הסלולרי", החל מתאריך 01/07/05.

אוסיף, כי בתאריך 15/09/05, עודכן שירות "שיחה מזוהה חכמה" עבור טלפון זה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בכבוד רב,

חטיבת לקוחות –‏ פניות הציבור

סלקום ישראל בע"מ

מעולם לא ביקשתי להחליף או לעבור תוכנית כל בקשתי הייתה לשדרג את הטלפון שברשותי והיות וחברת סלקום לא עמדה בהתחיבותיה ו"והעיסקה" בוטלה בשל כך .לא היה כל צורך להחליף או לשנות את המסלול שלא על פי בקשתי או דרשתי להתקין לי משיבון על מנת להגדיל את הכנסות בחברה בשל דמי מנוי או משיבון .ולמרות בקשתי שלא יתקינו לי את השירות שיחה מזוהה הותקן לי השירות על ידי גלינה שעונה לכם על תלונותי ללא כל התחשבות בבקשתי ומוכיחה כל פעם מחדש שסלקום עושה בחשבוני וברצונוצי כבשלהם .
התשובה של חסיון הלקוח נוחה להם היות וקשה לסלקום להודות בטעות כפי שגלינה התנצלה והודתה שעשתה זאת בשל חוסר הבנה .ומוסיפים כל פעם חטא על פשע אני מוותר על החיסיון ומקווה שתענו תשובה אמיתית וכנה שתפתור אחת ולתמיד את " הפשלה" שלכם וגביית הכספים המיותרת וללא הצדקה מבחינתכם ותחזירו לי את כל הכספים מיום החיוב .
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות והחזר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר זיידמן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר זיידמן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.


תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה