פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת, הבטחות שווא, מריחת זמן נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
חברת סלקום - תלפיות ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עברתי למסלול "דבר ככל יכולתך" של חברת סלקום. במסלול זה משלמים עבור 5 הדקות הראשונות בשיחה ולאחר מכן, כל עוד מדובר באותה השיחה, יתר 54 הדקות הינן "חינם".
במירפאתי קליטת סלקום ירודה והעניין נבדק ע"י החברה החל מהחודש הראשון שבו הצטרתפתי אליה כלקוח לפני כעשרה חודשים, החברה אף ציידה אותי בטלפון נוסף לאור הידיעה כי באזור המירפאה "חסרה אנטנה"..
לאור הקליטה הנמוכה, שיחות מתנתקות ללא הרף ולכן, במסלול החדש, כל ניתוק מתחיל להריץ את הדקות המשולמות מההתחלה, למרות שבחשבונית רואים חד משמעית שמדובר באותוה השיחה והדקות עד לניתוק וחיבור מצטרפות כפאזל מדוייק. לכן, במקום שיחה שאמורה לעלות לי לשעה 3.165 ש"ח + מע"מ, עלי לשלם כעת מעל 20 ש"ח + מע"מ.
פניתי לחברת סלקום כבר בחודש ספטמבר והודעתי להם על העניין והם ציינו לפני כי בעיית הקליטה שלי ידועה והם יעבירו אלי פרוט שיחות ולפיו אראה להם היכן היו הניתוקים ולפיכך אקבל זיכוי.
מיותר לציין את הסחבת ומספר הפניות אותן ביצעתי על מנת לקבל את הפירוט. כשזה כבר הגיע, ובדקתי את החיובים בעיקבות הניתוק התברר לי שנדובר בזיכוי שעולה על 200 ש"ח ולכן ביקשתי לפנות ישירות לסניף ולשוחח עם אדם "בארבע עיניים"
הגעתי לסניף תלפיות בירושלים ושוחחתי עם נציג בשם איתמר שכעבור חצי שעה חזר עם אחראי המשמרת שביקש 24 שעות נוספות - לשם מה, אם הבעייה כל כך מתועדת וידועה?? הסכמתי ושוחחתי עם נציגה נוספת בטלפון בשם מיטל שהבטיחה להיות בהשגחה על הנושא אבל.. למרות טלפונים שהגיעו והבטיחו טיפול, כאשר עברו 24 שעות ומאז - לא נשמע שום קול ושם תשובה ושום התנצלות!!!
האם לחשב במחשבון 60 מספרים לוקח לנציג סלקום ו/או מנהל חנות מעל 24 שעות??
כיצד מצליחים להרגיש צודק כאשר אנחנו צודקים? כל טעות של ש"ח אחד ללקוח כפול מליון לקוחות מדבר על מליון ש"ח בחודש שחברה שכזו מרויחה ללא שום שרות והיכן השרות אימרו לי??
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מדוייק על כל ש"ח שנלקח ללא הצדקה ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יעל- פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:

אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר קטלן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר קטלן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה