פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור שירותים שלא קיבלתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נציג סלקום הציע לי לפני כשנתיים שירות התרעה מפני מכמונות מהירות. השירות הוצע בחינם לחדשיים ראשונים, אך ביטלתי אותו לאחר כשבוע כיוון שאני מורה נהיגה וההתראות הפריעו לי בעבודה. השבוע התברר לי לתדהמתי שעדיין ממשיכים לגבות סך של 12.90 ש"ח עבור שירות זה.
התלוננתי בסלקום, והם התנערו מאחריות והודיעו כי זו חברה חיצונית (למרות שלא חתמתי איתם על כול חוזה והכספים נגבו ע"י סלקום), ורק כעת בוטל השירות . אין בידי הוכחה על הודעת ביטול השירות בעבר, אך נושא זה הינו רמאות, כיוון שהודעתי מייד על ביטול השירות וסלקום שיתפו פעולה בחוסר יושר זה עם חברה אמיתית או פיקטיבית.
כספי סוג הנזק :
החזר הגביה הבלתי חוקית. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה