חודש אינטרנט חינם |
נושא התלונה: |
ירון עמית |
שם/כינוי: |
יום רביעי 15 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום, 15.8.2007, ניגשתי לתחנת השירות של סלקום בקניון "ערים" בכפר סבא על-מנת לשדרג מכשיר ישן. מבלי שביקשתי קיבלתי גם אינטרנט חינם לחודש, ונמסר לי כי בתום החודש יהיה עלי להתקשר לחברה ולבקש ביטול השירות.
נראה לי כי ב"סלקום" בונים על כך שאשכח להתקשר לבטל, וכך יוכלו לחייב אותי על שירות שלא ביקשתי. בנוסף, מנסיוני, פעמים רבות מנוצלת שיחת טלפון מצד ההלקוח לחברה על מנת לנסות למכור לו מוצרים ושירותים.
כלקוח לא נראה לי כי עלי ליזום שיחה על מנת לבטל שירות בתשלום שלא ביקשתי.
|
להפסיק שירות האינטרנט ע"י החברה וללא התקשרות מצדי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|