פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חודש אינטרנט חינם נושא התלונה:
ירון עמית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום, 15.8.2007, ניגשתי לתחנת השירות של סלקום בקניון "ערים" בכפר סבא על-מנת לשדרג מכשיר ישן. מבלי שביקשתי קיבלתי גם אינטרנט חינם לחודש, ונמסר לי כי בתום החודש יהיה עלי להתקשר לחברה ולבקש ביטול השירות.
נראה לי כי ב"סלקום" בונים על כך שאשכח להתקשר לבטל, וכך יוכלו לחייב אותי על שירות שלא ביקשתי. בנוסף, מנסיוני, פעמים רבות מנוצלת שיחת טלפון מצד ההלקוח לחברה על מנת לנסות למכור לו מוצרים ושירותים.
כלקוח לא נראה לי כי עלי ליזום שיחה על מנת לבטל שירות בתשלום שלא ביקשתי.
להפסיק שירות האינטרנט ע"י החברה וללא התקשרות מצדי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מירב פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר עמית ירון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מירב פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה