פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מסלקום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה בערך עשיתי עסקה עם סלקום וקניתי מכשיר דור 3 + מכשיר חינם
הסוכן נתן לי אפשרויות ואמר לי כל מיני דברים שלא קוימו.
בכל אופן, חתמתי, התחייבתי סבבה.
לפני חודשיים דיברתי עם סלקום והם עשו לי מסלול של 1,000 דקות, בסכום מסוים
כשדיברתי עם המוקדנית בטלפון היא הסבירה לי איך זה עובד, 500 דקות לכל היעדים
ו-500 דקות לרשת סלקום.
שבוע שעבר הודיעו לי בעבודה שאני מקבלת טלפון נייד
התקשרתי כדי לבטל את העסקה עם סלקום, ואז שאלתי את המוקדנית כמה אני צריכה לשלם עבור התחייבות על המכשירים, היא אמרה לי את הסכום ואז היא גם אמרה לי שכדי להתנתק מהמסלול אני צריכה לשלם 700 ש"ח.
שאלתי אותה על מה היא אמרה שכשעשיתי את המסלול התחייבתי לשנה וחצי. כשאני עשיתי את המסלול המוקדנית לא אמרה שאני מתחייבת לשנה וחצי, וגם לא אמרה מה קורה כשאני רוצה להתנתק מהמסלול.
אני רוצה להתנתק מסלקום עם כל החובות שלי בלי לשלם את "הקנס" כביכול של המסלול
דיברתי עם מנהל משמרת לא עזר לי בכלום
מה אני יכולה לעשות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל לי את ה-700 ש"ח במיידי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דיאנה חכימי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה