פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח שרוצה סה"כ לבטל עיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה משבועיים ביצעתי עיסקה עם סלקום ע"י משווק בקניון עזריאלי בדוחן של דינמיקה ,לאחר כשבוע מיום ביצוע העיסקה מצאתי כי יש בעיה עם הביטוח של המכשרים באחד יש ובשני אין ,פניתי לסלקום וביצעתי ביטוח למכשרים לאחר יומיים אחרי ששיגעו אותי בטלפונים גיליתי שיש למכשרים ביטוח בדינמיקה פניתי שוב לקישריי לקוחות של סלקום והפנו אותי לתחנת שרות ,שוב ביזבזתי שעות עד שהגעתי לתחנת שרות באבן גבירול בת"א למרכז שרות של סלקום כדי לברר מה הבעיה לבטל ביטוח מכשיר שנעשה בטעות לאחר יומים ,סלקום אמרו לי כי אין ביטול עיסקה בשום פנים ואופן כי אני בהיתחיבות על הביטוח וביקשתי לפנות להנהלה הגיעה הדס שאמרה שהיא המנהלת שאים אני רוצה לבטל אז לשלם דמי יציאה של 200 שקל למרות הבקשות וההסברים שנעשתה פה טעות היא לא היתה מוכנה להקשיב כמו כן בקשר להדס יש לה יחס משפיל היא אפילו לו פונה ללקוח כלקוח כאילו כלום שרות שממש ראוי לציין אני גם מודה לה על שצעקה על חברה שלי לאחר כל הבלגן שנעשה ביקשתי לבטל את העיסקה ארי הכל רק שבועיים עברו אני לא מרצה מכך במרכז שרות אמרה לי שגם לבטל את העיסקה אני אחוייב בדמיי ביטול של כ-4200 שקל ומיכן שאין למי לפנות עזבתי את מרכז השרות בביזוי שאין ליהסבר לכך ,לציין שאני לקוח חדש ואין לי מוסג איך זה להיות לקוח בסלקום ולאחר שרות שכזה אני בטוח שאצתער על כך שעברתי מחברה פלאפון .לבטל לי את העיסקה התקשרתי מספר פעמים למוקד של סלקום אך כל פעם היתה אותה תשובה שזאת המדיניות ואין ביטול עיסקה וכך רשום בחוזה .
כשהלכתי שוב למרכז שרות כדי לדעת למה לא מבטלים לי את העיסקה לאחר ניפנוף של אחד ממנהלי סלקום במרכז שרות באבן גבירול בשם הדס אני לא חושב שיש למי לפנות".
פשוט בושה וחרפה שככה מתנהלת חברת ענק הכי מובילה בתחום הסלולר.
בעוד בלקוח חדש זה לא יאומן כמה מוכנים לטרטר לקוח וכמה מוכנים להחזיק לקוחות ממורמרים.
תיאור הבעיה:

עלבון וכספי
זמן סוג הנזק :
ביטול עיסקה לגמרי לא רוצה מהם כלום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר איתן מוטביינור בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה