פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מתקנים מכשיר< נושא התלונה:
פו מורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר של סלקום ויש בעיות במסך והחברה רוצה 45 שקל לחודש לתיקון(ואחריות) או תיקון כמה ימים ורק אחרי כמה ימים להודיע מה סכום התיקון .למה הם לא יכולים להגיד מה סכום התיקון ? אני מבינה שזה מדיניות של החברה אבל זה קצת מוגזם ובכל זאת המכשיר עצמו שווה 200 שקל , אני לא מעונינת להחליף מכשיר.

כספי סוג הנזק :
להגיד מה סכום התיקון בלי להתחייב לתשלום חודשי של אחריות בה אני לא מעונינת פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
הלקוחה לא הושגה לשיחה. במספרי הטלפון שהושארו ע"י הגב' מורן אין מענה ולא אותר לקוח בחברתנו בעל מספר זהות הזהה לזה של גב' מורן.
נשמח באם תועבר אלינו הפנייה בשנית עם פרטים מעודכנים
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה