פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך שלושת החודשים האחרונים אני מוצאת את עצמי כל יום מופתעת מחדש לנוכח העובדה כי בחברת סלקום מזלזלים בלקוח (אני לא מאשימה את הנציגים, ממי יש להם ללמוד?) אחראי משמרת במרכז שרות אומר לי " אין לי בעיה שתעזבי את סלקום כבר עכשיו יש לנו מספיק לקוחות" אז כנארה שחברת סלקום לא תרגיש בחסרונם של עוד 8 מכשירים שמשלמים חשבונית של 7000 ש"ח לחודש יחד.
בסך הכל רצינו לאחד 2 מנויים למנוי אחד ולהוסיף עוד מכשיר, לא התלוננו שאנחנו משלמים הרבה בכל חודש, אחרי שאחראי המשמרת פנה אליי בצורה כל כך פוגעת נפגשתי עם נציגי מכירות של החברות המתחרות ואלו נתנו לי הצעת מחיר.כאשר פניתי לסלקום בבקשה להתנתק הם ביקשו להפגש איתי דיברה איתי נטלי מהמחלקה העסקית (שאצלה אני חוזרת עוד כמה דקות - יכול לקחת מספר ימים) ועם רונן מהמחלקה העסקית שאמר לי שיש לי בעיות עם סלקום כי עוד לא נפגשתי איתו.. (קצת מוזר לא!?) אחרי שבועיים כבר ועדיין לא נפגשתי איתו (חלקית באשמת עומס עבודתי) ואין להם תאריך פנוי לפגישה איתי- זו התשובה שקיבלתי היום לאחר שאני צילצלתי פעמיים לנטלי.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
טיפול לשביעות רצוני פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציג חברתנו יצר קשר עם גב' זגורי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה