פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה של נציג שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כמעט שלוש שנים רכשתי מכשיר מחברת סלקום והתחייבתי ל-3 שנים. מאחר שהרגלי הצריכה שלי השתנו במשך הזמן, במאי שנה שעברה הגעתי למסקנה כי אני משלמת יותר מדי על המסלול. באותו זמן קיבלתי הצעה טובה מחברת פלאפון ופניתי לסלקום בבקשה להתנתק ולשלם את עמלת היציאה שנשארה לי (שלא היתה כרב כל כך גבוהה). כאשר חזר אלי נציג שימור מטעם סלקום, הוא הציע לי מסלול אטרקטיבי ולאחר חישוב תועלת הסכמתי. שאלתי אותו לכמה זמן מוצע המסלול המדובר והוא אמר שתוקפו לשנה. כעת, מאז מאי האחרון, אני מקבלת חשבונות מנופחים משום שהסתיימה התוכנית שהנציג הציע לי אז. פניתי לסלקום בבקשה להתנתק ממנה כעת, ונאמר לי שעמלת היציאה שלי אדירה. כששאלתי מדוע התברר שהנציג ששוחח איתי בשנה שעברה טרח ליידע אותי שהמסלול הוא לשנה אבל שכח לציין שההתחייבות היא ל-3 שנים. כעת אני נמצאת עם עמלת יציאה מופרכת של שנתיים, שלא יודעתי עליה. ניסיתי לשוחח עם מספר נציגים, די אטומים, ואף הפניתי תלונה על אחת מהן. התשובה של כולם היא שהנציג יידע אותי בדבר. אשמח לעזרה בנושא. תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מעמלת היציאה וחזרה לעמלת היציאה המקורית שהיא היחידה (!!) שחתמתי עליה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' קורן ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה