פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע חול מוזל- ים על לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט טסתי לחול עם משפחתי, מספר ימים לפני הטיסה פניתי לחסרת סלקום ובקשתי פתרון תקשורת לחול מיכווין שמפחתי ואני נהיה בחו"ל וחלק מהזמן אני יהיה באזור שונה ונצטרך ליצור קשר טלפוני. סלקום המליצו בחום על מסלול חול מוזלשתעריפו שישה שקלים לדקה, כשהבהרתי שגם ביתי בת ה - 13 צריכה להשתמש בשירות זה הם אמרו שאין בעיה , ומאוד קל להשתמש בשרות זה, לקחנו איתנו 3 טלפונים שהותקנו בהם תוכנת חול מוזל, נציג של סלקום הסביר לביתי כיצד להשתמש בכשיר.

בפועל ביצנו בחול כ 5 שיחות בנות כ - 15 עד 20 דקות על אחד.

אחרי מספר ימים קיבלתי בחול שיחת טלפון מנציג סלקום, שבו הוספר כי חשבור הטלפון שלי הינו מעל ל 2500 ש"ח. כששאלתי איך יתכן הדבר הם אמרו כי להשתמשתי בשירות חו"ל מוזל, כרשתענית שכן, הם ענו שכנראה הדבלבלתה באופן השימוש, כדי להשתמש צריך להכניס לעזרים משם לבחור FUN&INFO ואז לבחור חו"ל מוזל, לחייג את המספר ואז ללחוץ # כנראה שאתה נכנסת לעזרים בחרת FUN&INFO בחרת חו"ל מוזל חייגת את המספר ולחצת SND ולא #, דבר זה קורה להרבה אנשים.

כששבתי לארץ יצרתי קשר אם נציג החברה ולמרות הסברים ודרישות ושאלות הם לא היו מוכנים לחייב אותי לפי תעריך חול מוזל שהינו כ - 300 ש"ח אלה לפי תעריף רגיל שהינו כ - 2500 ש"ח.

לשאלותי הבאות :

א. מדוע התקשרתם להתריע רק שהסכום הגיע ל 2500 ש"ח ולא לפני ?
ב. מדוע לא חוסמים את מקש ה SND כאשר עוברים את כל התהליך של חול מוזל? (לעזרים משם לבחור FUN&INFO ואז לבחור חו"ל מוזל, לחייג את המספר ואז ללחוץ #)
ג. הרה טענתם כי השימוש כל כך פשוט, ולא מטעה.

אך נציג החברה לא היה מוכן לשמוע וטען כי עלי לשלם 2500 ש"ח
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה