פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת תכנית שלא בניגוד לרצוני נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי בקשה מסודרת לשנות את התכנית שלי למסלול סטודנט. דיברתי עם נציג במוקד ווידאתי שהוא בעצמו קיבל את הפקסים ששלחתי לו. כחודשיים לאחר מכן התברר לי שסלקום החליפו מספר טלפון אחר שבחשבונית שלי לסטודנט, ואותי שמו בתכנית אחרת בכלל.
מילא, חודשיים בתכנית שלא ידעתי עליה, ושהתקשרתי כאילו אני בתכנית אחרת.
הבעיה האמיתית היא, שבכל המסלולים האלה יש דמי מנוי חודשיים בגובה 10 שח בערך, עם התחייבות ל3 שנים. בזמן שביצעתי את הבקשה הייתי כבר במסלול כשנתיים. בעקבות הטעות של סלקום, עכשיו 2 מספרים בחשבונית שלי צריכים לספור 3 שנים מהתחלה !!!
חישוב פשוט מראה שזה 24*10*2=480 ש"ח (שנתיים*דמי מנוי*2מנויים)
דיברתי עם סלקום, זה לא ממש מזיז להם.
הנציגה שדיברתי איתה אמרה שתחזור אלי. בסוף היא השאירה לי הודעה בתא הקולי. תודה באמת. בטח היא שמעה את כל טענותי בתא הקולי.

לא הגיוני שאני צריך לשלם 480 שח בגלל טעות של נציג סלקום.

מגיע לי זיכוי ופיצוי על כך.

זהו אבסורד ! לולא ערנותי, עד היום הייתי חושב שאני במסלול אחר בכלל.

כספי סוג הנזק :
זיכוי של דמי המנוי למשך השנתיים לשני מנויים + פיצוי על היחס הנוראי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אורן סבן בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה