פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום לא מסכימה לצרף אותי לתוכנית שקיימת אצלה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שירות לקוחות טלפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים דיברנו עם נציג סלקום כדי להוזיל את הוצאות הטלפון שלי, הם הציעו לי מספר תוכניות שלא תאמו את רצונותיי ובסוף הצטרפתי לתוכנית ללא התחייבות שנקראת סלקום על השניה.
לאחר יומיים דיברתי עם אימי, שסיפרה לי שדווקא לה יש מחיר מצויין, לפני כמה ימים הם הציעו לה שלוש מאות דקות במאה שקלים.
התקשרתי אליהם ונאמר לי שיש תוכנית כזו, אבל היא לא הוצעה לי כי אינה מתאימה לצרכיי, אמרתי שאני רוצה אותה למרות זאת, הם אמרו שאני לא יכולה לדבר, גם שיחה עם אחרית המשמרת לא עזרה, בטענהשזה פשוט בלתי אפשרי.
אני לקוחה וותיקה ונאמנה של סלקום במשך שנים, ולדעתי הם לא נותנים לי את התוכנית הזו, כדי שלא אחסוף כסף.
אשמח אם תבדקו את הנושא למעני.

תודה קרן
עגמת נפש סוג הנזק :
מתן אפשרות להיות בתכונית הזו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מנור בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה