פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון מנופח ויחס מזלזל מצד חברת סלקום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני היה בחו"ל וקיבל חשבון טלפון "מנופח" בגובה של כ- 3,700 ש"ח, אחרי ששילמתי את התשלום הגיע אלי החשבון בדואר וראיתי "כפילויות" בחשבון כאילו שהוא דיבר 9:44 דקות בחיוב 207 ש"ח ובאותו פרק זמן של ה- 9 דק' הוא התקשר עוד מספר פעמים בזמן של 2:33 לטענת חב' סלקום נכנס וירוס למכשיר אבל הם החליטו לזכות אותי "רק" ב- 530 ש"ח כי לטענתם בשיחה "נכנסת" הוא יכול לענות לשיחות ממתינות ואז לא איכפת להם מהחיוב הכפול.
אני פונה לציבור הלקוחות של סלקום - תבדקו טוב טוב על מה אתם מחיוייבים ושלא יכנסו לכם "וירוסים" לטלפון ובפרט מסוג N73
כספי,עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציגי חברתנו מלשכת המנכ"ל יצרו קשר עם גב' הימלפרב בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה