פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון ממכשיר N73 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
שירות לקוחות סלקום
סניף השירות בעפולה

הנדון: אי שביעות רצון מטלפון נייד N73

א.ג.נ, שלום רב,

1. שמי אסף לוי ואני לקוח בחברת סלקום החל מתאריך.19/10/06
2. ברצוני להביע את אי שביעות רצוני מהמכשיר הנייד אשר ברשותי, ומהתנהלותה חסרת ההתחשבות של חברת סלקום מולי לאור הבעיות הרבות שנגרמו לי עקב רכישת המכשיר.
3. בתאריך 10/12/06 רכשתי טלפון נייד מסוג N73 לאחר זמן קצר החלו להופיע מספר תקלות טורדניות בעלות אופי חוזר במכשיר ביניהן ניתוקי שיחות לאחר זמן קצר מתחילת השיחה, חוסר יכולת לקבל שיחות נכנסות, תקלות במערכת ההפעלה במכשיר ואיטיות בפעולות המכשיר.
4. בשל הבעיות הנ"ל הגעתי מספר לא מבוטל של פעמים למוקד השירות בעפולה על מנת לתקן את מכשיר הטלפון. מכשיר הטלפון תוקן ואף הוחלף 3 פעמים אך ללא הועיל – התקלות לא חדלו מלהופיע.
5. לאחר שניסיונות התיקון עלו בתוהו, והמשכתי לסבול מאי הנוחות ומעוגמת הנפש אשר הסבו לי התקלות במכשיר, הגעתי שוב למוקד שירות הלקוחות וביקשתי לבטל העסקה ולהשיב לי את כספי מאחר ומדובר במכשיר לא תקין. ברצוני לציין כי ביקשתי לבטל את העסקה רק לאחר שמיציתי את כל הדרכים בכדי להגיע להסדר ראוי והולם, אולם האלטרנטיבות שהוצעו לי היו מבישות לאור הנזק הרב שנגרם לי ובהתחשב בצרכי. זאת ועוד, לא מדובר במכשיר עם תקלות קלות בלבד, כי אם בתקלות אשר מונעות ממני לקבל את השירות המהותי ביותר העומד בבסיס ההתקשרות שלי עם סלקום ומהווה את כל ייעודו של המכשיר הנייד (!) - הוא לקבל ולהוציא שיחות בצורה תקינה.
6. לא למותר לציין, כי בשל התקלות הרבות במכשיר, הניתוקים החוזרים ונשנים וחוסר היכולת לקבל שיחות, נגרמו לי סבל רב, עוגמת נפש ונזק כספי גדול. משלח ידי מחייב אותי להיות זמין בכל עת וכל שעה והליקויים הרבים במכשיר גרמו לי לבעיות רבות במקום עבודתי ועקב כך ללחצים רבים ולמצב נפשי ירוד. יתרה מזאת, הליכי התיקון חייבו מחיקת כל הזיכרונות שנשמרו במכשיר הטלפון לרבות אנשי קשר, אירועים מיוחדים ופגישות עבודה – אותם נדרשתי להשיג כל פעם מחדש, מה שגרם לי לטרחה רבה.
7. בשירות הלקוחות נתקלתי באטימות מצד נציגי השירות ומנהלי הסניף, שפטרו אותי בתשובות מתחמקות כגון: "אין מה לעשות", "המכשיר תקול מהיצרן", "תמתין לעדכון גרסה" וכו', אשר הותירו בי תחושה קשה של חוסר אונים ורושם עז כי חברת סלקום מתנערת מאחריות כלפי לקוחותיה.
8. לא יעלה על הדעת כי תאגיד גדול ועוצמתי כחברת סלקום יתנהג בלא פחות מאשר דורסנות כלפי לקוחות, בין השאר בכך שימכור להם מכשירי טלפון תקולים במסווה של מכשירים תקינים לחלוטין, ולאחר מכן בבואם אליו להלין על הנזק שנגרם להם עקב כך הוא ינער אותם מעליו בצורה חסרת התחשבות בתשובות מתחמקות ובפתרונות לא הולמים. הדבר מהווה פגיעה קשה בזכויות הלקוח אשר המחוקק מצא לנכון להגן עליהן בחוק האחריות למוצרים פגומים.
9. אשר על כן, אבקשכם להציע לי אלטרנטיבה הולמת - אשר תהלום את מעמדי כלקוח תם לב ואת מעמדה של חברת סלקום כתאגיד הגון, ובנוסף תיקח בחשבון את הנזק שנגרם לי במשך כל תקופת הזמן האמורה. במידה ולא תמצאו לנכון לעשות כן, אבקשכם לבטל את העסקה על אתר ולהשיב לי את כספי.
10. כולי תקווה שמסכת הייסורים אותה אני עובר מדי יום עם מכשירכם תבוא לקיצה במהרה, בלי שנצטרך להגיע לערכאות המשפטיות.
עלבון, כספי, סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה