פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לבטל עסקה D2D שלא תואמת להבטחות הסוכנים וסלקום לא מגיב בכתב ולא מכבד את הביטול נושא התלונה:
בהריר מיכל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
30.9.07
הנדון: ביטול עסקה עם סלקום
בשבוע השלישי של יולי 2007 יזמה קשר עם בעלי דניאל בהריר נציגה של סלקום בהצעה להפחית בחצי את חשבון הסלולארי. היא קבעה פגישה עם סוכן של סלקום שיבוא אל בעלי. למחרת התקשרה ואמרה שסוכן אחר יחליף את הסוכן המקורי שהיה צריך ליצור קשר. בעלי הפנה אותו לדבר איתי ובטלפון הוא הציג תוכנית לאנשי עסקים שכוללת: עבור תשלום של 50 ש"ח בלבד לכל מכשיר וקו, מכשירים חינם, שיחות לכל היעדים ב 33 אג', 1000 דקות לחודש ,ללא תשלום נוסף, בין המכשירים, ובנוסף הוא יוסיף בתוך ה1000 דקות האלה 3 יעדי סלקום, הוט ובזק ללא תשלום. את החיוב של 11.90 ש"ח עבור חיבור לאינטרנט, מאיר לוי אמר שזה רק אם אנחנו מתחברים ולא באופן קבוע, שלא מחייבים אם לא מתחברים. אחר כך,במוקד שרות אמרו לי שזה תשלום קבוע של 20 ש"ח לחודש נוספים (ואפילו לא הסכום שכתוב בחוזה, 11.90 ש"ח), אם מתחברים או לא.
ב 30.7.07, בפגישה בבית שלנו שבה נכחו בעלי, בתי, חבר המשפחה ואנוכי, מאיר לוי חזר על כל התנאים הנ"ל ובנוסף הבטיח שעלות הsms יעלה 16 אג'. כמו כן הבטיח שנקבל החזר חודשי לכל מכשיר 100 ש"ח ללא כל תנאי, וללא כל הקצאת שיחות מפני שאנו לקוחות אורנג' העוברים לרשת סלקום. בנוסף לכך הבטיח זיכרון של ג'יגה במכשירי סוני אריקסון K800. כל התנאים שמענו כל הנוכחים.
הוא יעץ לנו לקחת 6 מכשירים למרות שאנו רק 4 אנשים במשפחה (הבת הגדולה נוסעת בקרוב ולא צריכה) בשביל ההחזר של 100 שקל לחודש על כל מכשיר. הבהרנו לו שאנחנו רק 4 וזה לשימוש בתוך המשפחה בעיקר. בעלי הוא פסל ואין עובדים והוא לא צריך להתקשר הרבה. הסוכן אמר שכדאי לנו אפילו רק לשים את המכשירים המיותרים במגירה ולא להשתמש בהם. כל העסקה כולל מכשירים ושירות ואחריות, כולל הכל, הוא הבטיח יעלה 50 ש"ח לחודש למכשיר. סה"כ 300 ש"ח לחודש לששת המכשירים, שעל כל מכשיר הוא אמר נקבל זיכוי של 100ש"ח, זאת אומרת קיזוז עד 600 ש"ח לחודש. הוא הבטיח כי ההחזר הוא למשך 18 חודשים ולאחר מכן ניתן יהיה לעזוב את רשת סלקום, שעדיף מלבחור לקבל 50 ש"ח החזר לחודש למכשיר ולהשאר בסלקום 36 חודש, שעדיף להתחייב כמה שפחות.
מאיר לוי לא הזכיר באף שיחה או מפגש עימו עלות נוספת שיש לשלם על המכשירים עצמם, הוא הבטיח כי הכל כלול בתשלום החודשי הקבוע ושהמכשירים חינם. בנוסף, הוא אמר שניתן לעזוב את רשת סלקום לאחר 6 חודשים אם אנחנו לא מרוצים ורק אז נצתרך לשלם לארבעת מכשירי הסוני 35 ש"ח לחודש. עבור 2 מכשירי המוטורולה הנוספים לא נצתרך לשלם, ונוכל למכור מכשירים כדי לכסות את התשלומים הללו. מאיר לוי הדגיש שאם נשאר עם סלקום, המכשירים חינם, כלולים בתוכנית של 50 ש"ח לחודש למכשיר, בלי שום תוספת עבור אף מכשיר.
ב30 ליולי 2007 מאיר לוי ושותפו קובי הגיעו אלינו הביתה לפרט את כל תנאי החוזה בפניי, בפני בעלי, בתי וחבר של בתי. בעלי חתם על הטפסים כשאני הייתי בחדר אחר מפני שבתי החולה בדיוק הקיאה, והסוכנים יצאו במהרה מבלי להשאיר העתק של החוזה או כל מסמך אחר, ובלי לתת לנו אף מכשיר ואפילו לא ראינו את הסוני אריקסון כלל.
מאיר לוי הבטיח שדבר ראשון בבוקר שלמחרת יביא את המכשירים. למחרת הוא לא בא ולא יצר קשר. התקשרתי אליו והוא אמר כי הוא חולה בשפעת ולא יוכל להגיע כי הוא צריך ללכת לרופא. כששאלתי אותו בקשר לחוזה, אמר שיביא אותו עם המכשירים כשיבריא. בראשון לאוגוסט התקשרתי לשאול מה קורה, והוא אמר שיביא את המכשירים עוד באותו יום בשלוש אחר הצהריים אך את החוזים הוא השאיר במשרדו ולא יכול לנסוע חזרה לקחת אותם. התעקשתי לא לקבל את המכשירים בלי החוזים ולבסוף הוא נענה . כאשר הוא הגיע, ראיתי שבחוזה לא היה רשום פרטים לגבי כל ההטבות שהוא הציע, לא 1000 דקות שיחה בין המכשירים לכל מכשיר, ולא זיכוי של 100 ש"ח לחודש ללא תנאי. כשאר שאלתי אותו איפה רשומים התנאים עליהם סיכמנו, הוא טען כי שזהו עסקה מיוחדת מתנה ממנו ולא ניתן לרשום את הפרטים בכתב אך הוא מעדכן אותם במחשב. המכשירים שהציע לנו בתחילה היו סוני אריקסון k610 או מוטורולה v6 או נוקיה 6288 או 6280 או 6283 . בסוף הביא לנו 4 מכשירי סוני k800 עם זיכרון של 64 מגה בייט בלבד, ו2 מכשירי מוטורולה k3.
התחלתי לחשוד בעסקה והתקשרתי ביום ראשון ה5 לאוגוסט למוקד שירות של סלקום כדי לבדוק כמה מחייבים אותי, ושמעתי במענה קולי חיובים שגבוהים בהרבה ממה שהובטח לנו. ב-6 לאוג' דיברתי עם בחורה בשם מורן במוקד השירות והיא אמרה שלא קיימת תוכנית כפי שהובטח לי. עלות השיחות הן 38.12 אג' לכל היעדים ואין 1000 דקות לחודש בין המכשירים, עלות החודשית של 50 ש"ח אינה כוללת את המכשירים עצמם שעלותם היא 57.63 ש"ח לחודש למכשיר בנוסף. שליחת sms לא עולה 16 אג' ולא 19 אג' אלא 45 אג'. ההחזר החודשי של 100 ש"ח למכשיר מותנה בתנאי שכל מכשיר ידבר מעל 200 ש"ח לחודש (הרבה מעבר לשימוש בפועל של משפחתי).
התקשרתי למאיר לוי, והוא אמר שהוא מסדר את ה1000 דקות בין כל קו והוא מעדכן זאת רק ב-10 לחודש. במוקד השרות אמרו שכל החבילה כלל לא קיימת וצריך לפנות חזרה לסוכן. מיד ביקשתי לבטל את העסקה.
מוקד שירות אמר שלא ניתן לבטל את העסקה מפני שזו חבילה "עסקית" ויש ליצור קשר עם הסוכן לצורך ביטול העסקה. מאיר לוי אמר לי להביא את המכשירים למרכז השרות ושם יבוטל הכל. התקשרתי שוב למוקד שרות ואמרו לי שלא יקבלו את המכשירים במרכז שרות וניתן לבטל אך ורק דרך הסוכן. מוקדן אחר אמר שבגלל שזה "עסקי", ניתן לבטל תוך 24 שעות הראשונות, אבל לא היו לנו לא את החוזים ולא את המכשירים עד אחרי 48 שעות בגלל שמאיר לוי "חלה". לא ראינו ולא קיבלנו את המכשירים במעמד החתימה.
שוב התקשרתי למוקד שירות ודרשתי לבטל את העסקה . יצרה קשר איתי בחורה בשם אנה שהיא אחראית במוקד השירות. סיפרתי לה את כל הפרטים ולאחר בדיקה היא אמרה שתהיה חקירה של מאיר לוי ושותפו קובי , מפני שזו לא התלונה הראשונה על חוסר יושרו של קובי ולכן שותפו גם כן חשוד. היא גם סיפרה לי שסלקום מאוד לא מרוצים מההתנהגות של הסוכנים של איזשהו חברה שסלקום מעסיקה כמשווקים ובמיוחד את קובי שעומדים לפטרו, שיש הרבה תלונות עליהם ושסלקום לא רוצים שהחברה המשווקת תהרוס את השם הטוב של סלקום. בפגישה עם מאיר לוי, שאלתי אותו אם הוא עובד סלקום, והתקשרתי למוקד שרות ומוקדנית בשם שיר ב30.7.07 אמרה לי שהוא עובד סלקום. פתאום אנה אומרת לי שהוא סוכן של חברה אחרת.
אנה שוב יצרה איתי קשר ב8 לאוג' ובישרה לי שלא אדאג והעסקה עומדת להתבטל. ב9 לאוג' היא אמרה כי העסקה בוטלה וביום ראשון יבוא לקחת חזרה את המכשירים. מסרתי לה את מספר הטלפון של בעלי מפני שלא הייתי בבית באותו יום ראשון, היא ענתה כי ייצרו קשר עם בעלי ביום ראשון או שני, כנרא ביום שני, ה13.8.07.
ביום שני ה-13 לאוג' בעלי התקשר למוקד השירות בשעה שש בערב לאחר שלא יצרו עימו קשר. המוקד ענה כי יש להם עד סוף היום ליצור איתו קשר. למחרת בבוקר בעלי שוב התקשר לבדוק מדוע לא יצרו איתו קשר ושוב אמרו לו כי ייצרו איתו קשר בהמשך היום. אדם בשם אלירן התקשר אליי והשאיר את מספר טלפון שלו והעברתי את המספר לבעלי. בעלי התקשר לאלירן וקבע איתו למחרת להחזרת המכשירים וביטול העסקה. יום רביעי הוא התקשר לוודא שיש לנו פגישה ובשיחה איתו מתברר שהוא לא יבוא לקחת את המכשירים ולבטל את העסקה אלא הציע תוכנית חדשה. בעלי מיד התקשר לסלקום ודיבר עם אנה והיא אמרה שאם זה היה תלוי בה, העסקה כבר היתה מבוטלת אך "הם" לא מסכימים ואלירן צריך להגיע על מנת להחליט מה לעשות בקשר לכל הסיפור.
אלירן הגיע לביתנו ובעלי הסביר לו את המצב ואלירן הציע לו תוכנית נוספת על 4 מכשירים שונים וישר בעלי סירב. אלירן לבסוף אמר שיתן תשובה לגבי העניין ביום שלמחרת או ביום ראשון. אנה ממוקד השירות התקשרה באותו יום בשעה חמש ובעלי סיפר לה את תשובתו של אלירן והיא אמרה שגם היא תחזור אליו ביום חמישי או ראשון בין אחד לשלוש. ביום רביעי בערב, כשהגעתי הביתה, התקשרתי למוקד שרות ודרשתי לדבר עם אנה. היא התקשרה אלי למחרת בבוקר ה16.8 והתחילה להתעקש שיצאתי עם הסוכנים לראות את הדיבורית במכונית שלהם ואת המכשירים. הכחשתי כל זה כי זה לא היה ולא נברא ובכלל לא היה קשור לשום דבר. היא ניתקה.
יום חמישי שוב אלירן התקשר אליי והציע לי עסקה נוספת לה סירבתי. ביום ראשון בערב התקשרתי למוקד שירות לאחר שאנה לא חזרה אליי או אל בעלי. משעה שלוש המוקד ענה שאנה תחזור אלינו תוך 10 דקות אך היא לא חזרה אלינו למרות שניסינו שוב ושוב להתקשר. בסביבות השעה שמונה בערב הגעתי לבחור במוקד בשם עוז והוא סיפר לי שאנה כבר הלכה הביתה ורשמה שהיא דיברה איתי באותו ערב ושהטיפול הסתיים. לא הייתה שום שיחה איתה.
הסברתי לעוז מה קרה והוא אמר שמישהו בדרגה גבוה מאנה ייצור איתי קשר בבוקר שלמחרת. ב20 לאוג' בחור בשם ערן התקשר ואמר שהוא הפנה את הסיפור למיקי שמירקין והחלטתו תהיה סופית ונקבל את התשובה עד תשע בערב . הוא התקשר ואמר שלא מבטלים אבל אפשר לשלוח פקס למנכ"ל של סלקום, וכך עשיתי.

שלחתי פקסים, מכתבים וגם שלחתי מכתבים רשומים עם אישור מסירה. עדיין לא ענו לי בכתב, אבל בחורה בשם טל מנציב התלונות התקשרה ואמרה שמבינים שהיתה איזה טעות שמכרו לנו 6 קוים + מכשירים אז סלקום מוכן לקבל חזרה 2 מכשירים, אבל רק תוך שבוע. אמרתי שאני רוצה את זה בכתב והיא אמרה שהיא לא יכולה. אמרתי שאני ביטלתי את כל העיסקה, לא רק 2 קוים, אז היא אמרה שסלקום זה חברה מסחרית ואם היו מבטלים לכל אחד שרוצה לצאת מסלקום, אז סלקום היתה פושטת רגל. שאלתי אותה האם יש כל כך הרבה אנשים שמחזיקים אותם ב
כספי סוג הנזק :
שחברת סלקום תיקח חזרה את כל 6 מכשירים, תבטל את העסקה כמו שהבטיחה נציגת מוקד שרות ותחזיר את הכספים שכבר חייבו אותנו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' מעכל בהריר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה