פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום קנס שרירותי ולא מוצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי ותיק אצלכם משנת 1995 מס' הטלפון - 052-2695109
בשנה האחרונה לא השתמשתי במכשיר הטלפון ולפני כשבועיים החלטתי לסגור את הקו.
נציגת סלקום שפניתי אליה אמרה שאני צריך לחתום על טופס בקשה להפסקת שרות , והעבירה לי את הטופס באימייל כדי שאחזירו חתום בפקס. עשיתי כדבריה.

לאחר שבועיים קיבלתי לביתי חשבונית (המצורפת) עם דרישה לתשלום של 933.36 ₪.

פניתי שוב בטלפון לנציגת סלקום והיא טענה ש- ב - 3.5.2005 שדרגתי וחתמתי על חוזה חדש, מה שלא נכון, לא חתמתי על חוזה חדש ל-3 שנים , להזכירכם הקו נמצא אצלי מעל 10 שנים.

ביקשתי לראות את החוזה שבו אני חתום,
היא השיבה שאין בידה חוזה חדש שבו אני חתום על 3 שנים הקרובות.
והסכום הוא קנס בגין שבירת תכנית

שאלתי את נציגת סלקום מדוע בזמן שדיברתי איתם בטלפון וביקשתי לסגור את הקו לא הזהירו אותי שיהיה קנס של 933 שקל, שהרי לא דיברתי במכשיר כמעט שנה, ושילמתי על החזקת הקו כ – 15 שקלים בחודש,
במידה והייתי ממשיך עוד שנה עד לסיום התכנית (לפי מה שסלקום טוענים)
הרי הייתי משלם 15 ₪ כפול 8 חודשים שהם רק 120 ₪ לשנה הקרובה.
הנציגה לא הזהירה אותי בקשר לקנס, ורק שלחה לי טופס לחתימה על סגירת הקו וביקשה להחזיר את הטופס בפקס .
בטופס לא היה מצויין כי ידוע לי ואני מסכים לשלם 933 ₪ קנס עבור ניתוק הקו. ההודעה הגיע בנפרד שבועיים לאחר חתימתי על הטופס, אילו החברה היתה פועלת בתום לה, היתה מחתימה אותי בטופס על כך שאני מודע שיש לשלם קנס.

"נראה לי שחברה ענקית כמו סלקום המספקת שירותים לציבור הרחב וכחברה שכזו אסור לה להתנהג באטימות ובצורה טכנית כלפי לקוחותיה. נהפוך הוא, לקוחותיה מממנים את פעילותה, מצפים ממנה שלא תנהג לפי הנורמה של זאבים זה לזה". (ציטוט מפסק דינו של שופט בית משפט השלום בתל אביב, מנחם קליין)

לא חתמתי כבר שנים על הסכמים עם סלקום, ולפני שנתיים שדרגתי לשירות של 5 בני משפחה, (בטלפון) לא חתמתי על חוזה חדש ל-3 שנים ולא נאמר לי בטלפון שזה חוזה חדש. בכל אופן במידה חתמתי אבקש להציג את החוזה לפני.

לסיכום: לא חתמתי על חוזה, לא יידעו אותי בזמן הניתוק על קנס,לא פעלתם בתום לב, לפיכך אבקש לבטל את הקנס.

כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר/ה קשר עם מר אורוןבקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה