פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה לא מאושר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני סטודנט למשפטים שעושה סמינריון על חוזה לשימוש בטל' סלולרי. במסגרת הסמינר אני בודק אילו חברות הגישו את החוזה שלי לאישור בית דין לחוזים אחידים. בית דין זה הינו אופציונאלי ובאם יאשר את חוזה החברה, אזי החוזה מוגן מתלונות הציבור למשך 5 שנים. בית הדין בודק האם בחוזה ישנן תניות מקפחות כלומר סעיפים קיצוניים לרעת הלקוח. זהו כלי חשוב להגנת הצרכן הקטן מול החברות הללו. שלחתי שאלה פשוטה לחברת סלקום - לדעת האם הם הגישו את החוזה שלהם לבית דין לחוזים אחידים. היום קבלתי תשובה עמומה יותר מהתקרית בסוריה : עופר מנהיים-אחראי פניות הציבור אמר:"העמדה הרשמית שלנו היא שאנחנו מגישים את החוזים לבדיקה של משרד התקשורת". כשרמתי לו שזה לא מה ששאלתי , ואין קשר בכלל, הוא אמר שהוא יודע, וזו העמדה הרשמית! סלקום כנראה לא העבירה את החוזה דרך בית הדין לחוזים אחידים, כנראה היא מסתירה דברים בעייתיים. אם תוכלו לעשות משהו בנידון - לקבל מהם תשובה מוחלטת , האם הם הגישו את החוזה שלהם או לאו, זה יעזור מאוד לכל הצרכנים בקנה מידה ארצי - שידעו איזו חברה הם מתקשרים איתה. לצורך ההשוואה- אורנג' כן הגישו.
הטעייה, התחמקות, טיוח של בעיות בחוזה על גבול האי חוקיות. סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גרו בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה