פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע ברמות שיש רק בארץ נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בתהליכים של העברת בעלות שמתעקב מסיבות שיכולות להטריף את המוח.
אבל זה לא הסיפור!!!

התקשרתי ונתקלתי בנציגת שירות הכי חוצפנית שיש בשם שירן מצוות 19 (מוקד חיפה ) שבנוסף לשירות המזעזע שלה...
קיבלה אישור מליהי (ראש הצוות שלה) לנתק את השיחה בפנים.
המעשה שלעצמו מחריד.

ומה שגרם לניתוק השיחה בפנים הוא שביקשתי שיחת מנהל לפני שבוע וחצי, אף אחד לא חזר.
ולא הייתי מוכן לרדת מהקו וביקשתי מנהל מיידי!

לכל התוהים בדבר, לא קיללתי.
פשוט לא הייתי מוכן לרדת מהקו עד לשיחה עם מנהל!

איפה המנכ"ל של סלקום עכשיו, שכ"כ מתגאה ב"שירות המעולה שלו"???
עלבון סוג הנזק :
פיטורין של נציגת השירות שרק מבזה את סלקום!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אילוז בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה