|
|
|
|
|
|
לא רצו לתקן את המכשיר טלפון שברשותי למרות שהמכשיר עדיין באחריות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מדגם SONYERRICSON K800I כ-7 חודשים.
לפני כחודש ימים החלה בעייה עם אחד הכפתורים במכשיר (הג'ויסטיק).
פניתי לתחנת שירות בראשון לציון ע"מ לפתור את התקלה אך נאמר לי שם כי המכשיר תקין, בדיקה זו נעשתה ע"י טכנאי בכיר, כך נאמר לי בסניף.
לאחר מכן פניתי אל מנהל הסניף, בחור בשם מיכה, לאחר שסיפרתי לו את המקרה הוא טען שאין מה לעשות וככה המכשיר עובד (להזכירכם כי עד לפני חודש לא היו תקלות במכשיר)
בנוסף לכך הוסיף מיכה כי הוא אינו עובד אצלי, סירב להודות כי ישנה תקלה במכשיר (בע"פ ו/או בכתב) הפנה את גבו והלך.
|
תיקון ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלינור אחראית פניות הצ |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יבגני סימוטקין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|