פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה לא איכותית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סטאר סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
בערב ראש השנה האחרון בעלי ואני מצאנו זמן להגיע לחברת סלקום ולהצטרף לחברה וכמובן שגם לרכוש מכשיר חדש. הגענו למרכז שירות של סלקום בשעה לחוצה זמן קצר לפני סגירת הסניף ונעננו על ידי נציג נעים הליכות בשם דניאל ברוך. דניאל הציע לנו מבצע שידוע לנו כי פעל בתקופה זו בסלקום, מבצע מאוד אטרקטיבי הכולל מכשיר סוני אריקסון המחולק לשלושה תשלומים של 700 ש"ח כל אחד, כאשר אנו לא משלמים למעשה את ה-700 ש"ח. תפקידנו הוא להגיע לחשבון על סך 700 ש"ח במשך שלושה חודשים ובמידה ונצליח לא נשלם לא את החיוב על זמן אוויר וכדומה ולא את עלות המכשיר. אך נשלם כל הפרש שיווצר במידה והסכום יהיה מתחת ל700 ש"ח או מעל ל700 ש"ח. הצטרפנו לחברה ולמבצע ובהמלצת הנציג פנינו מיד למשימה הלא כל כך קלה של להגיע לסכום של 700 ש"ח. עשינו מאמץ גדול מאוד ובסוף החודש הצלחנו להגיע רק לסכום של 567.6 ש"ח מכיוון שאנחנו בהחלט איננו מורגלים בלהגיע לסכומים כאלה בטלפונים הסלולריים שלנו. ציפינו לשלם את ההפרש העומד על 132.4 ש"ח. הופתענו מאוד לגלות כי בחודש זה סלקום חייבה אותנו על כל הסכום 567.6 ש"ח. בפנייתי לנציג שירות של סלקום, הוסבר כי המבצע מתחיל לפעול למעשה רק מהחודש השני להצטרפות, אלא שפרטים אלה לא הוסברו לנו במעמד ביצוע העסקה. אנחנו שהיינו בטוחים כי המבצע נכנס לתוקף מרגע יציאתנו ממרכז השירות, התאמצנו מאוד בכדי להגיע לסכום של 700 ש"ח ואפילו לא הצלחנו לעמוד בסכום זה כי מעולם לא דיברנו כל כך הרבה ממכשירנו הסלולריים. נמסרו לנו פרטים שגויים של המבצע ונוצרה הרגשה כאילו הולכנו שולל בכוונה. את החוזה עצמו לא קראנו עד עתה כי סמכנו על הנציג וכי פשוט לא הספקנו במעמד עצמו, אך בחוזה עצמו הסעיף הנוגע לעניין לא ברור מספיק אלא אם כן מדובר בעורך דין הלשון היא כזו: "ההחזר ניתן לקו למשך 3 מחזורי חיוב מלאים החל ממועד מחזור החיוב המלא הראשון". מסתבר שלמעשה מועד החיוב הראשון שלנו לא היה מלא, אם כן שאלתי היא: למה לא למסור מידע כל כך מהותי ללקוחות? האם חברת סלקום מבינה את הנזק שהיא עשתה לעצמה בכך שהיא יוצרת בעיה כל כך גדולה ללקוח חדש שעזב את החברה הסלולרית הקודמת שלו בשביל להצטרף לסלקום וכבר על החשבונית הראשונה מרגיש כי רימו אותו? האם חברת סלקום מבינה איזה נזק כלכלי היא יצרה לנו? כמה קשה לנו לעמוד בתשלום לא מתוכנן של כמעט 600 ש"ח בחודש? האם חברת סלקום מבינה שזה כרוך בכך שנצטרך החודש לקזז בקניות של מזון ועוד מוצרים בסיסיים כיוון שכזוג צעיר המצפה לילד ראשון ומתפרנס ממשכורות מינימום כל שקל אצלנו ספור? האם חברת סלקום מבינה את עוגמת הנפש והעצבים המיותרים שנאלצנו לבזבז עקב אוזלת היד שלה? נציג החברה בשם אלעד טען שהוא יוצא מתוך נקודת הנחה שנציגי החברה מספקים את כל המידע ההכרחי והציע לי לחלק את הסכום לתשלומים. אז כדאי שגם אלעד וגם שאר נציגי החברה ובעיקר ראשי החברה שאולי לא מבינים איזה נזק 600 ש"ח יכולים לגרום ידעו שיש משהו שנקרא מכירה לא איכותית, אשר מטרתה היא למכור ללא שום קשר לנכונות הפרטים הנמסרים במעמד החתימה על העיסקה. דניאל ברוך הנציג שלכם ביצע עיסקה לא איכותית ולדעתי עליו גם לשלם את הסכום שכעת ירד מחשבוננו. ומצדנו, לסלקום יש לקוח שכבר מהחשבונית הראשונה לא מאמין בחברה הזאת יותר ואנחנו דורשים לקבל זיכוי על סך של 435.3 ש"ח ולשלם אך ורק את הסכום שהיינו צריכים לשלם מלכתחילה והוא 132.4 ש"ח. מצדנו שהנציג הלא אחראי שלכם ישלם את ההפרש. תודה!!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ווסקר וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה