פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שניוי עסקה-והטיפול הגרוע,מבזה ומשפיל. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי ***-עיתונאי בתפקידי משתמש רבות בנייד, לפני חג ראש השנה פניתי למוקד המכירות של חברת סלקום בבאר שבע על מנת לרכוש מכשיר חדש, רכשתי מכשיר כלשהו בסכום של 599 ש"ח באמצעות כרטיס אשראי דיירקט ,הלכתי לביתי שמח ומרוצה, כאשר הגעתי להטעין את המכשיר גילתי שהוא מקולקל ולא ניתו לקבל שיחות נכנסות, מלבד זו גילתי שאין חלונית תצוגה במכשיר,
ולא ניתן לראות את זהות המתקשר מה שהפריע לי מאוד. מכיוון שזהו חג לא התאפשר לי להגיע למוקד בבאר שבע, טילפנתי למוקד ושם נאמר לי כי ניתן לשנות עיסקה בתנאי שתוך 24 שעות מגיעים וניתן להגיע מייד לאחר החג,כמובן שהגעתי למרכז בביג,שם ביקשתי להחזיר את המכשיר לאלתר, הוסבר לי שיש נהלים ולא ניתן ל"החזיר מכשיר שנקנה" הוצע לי לקחת מכשיר אחר בתוספת תשלום, הסברתי שכרגע אין לי אפשרות כלכלית להוסיף תשלום כלשהו אלא רק באמצעות תשלום בהוראת קבע, לאחר שיחה פרונטלית ודין עם דברים מנהלת בשם מורן שהתנהגה באופן פוגע ומשפיל הגיע מנהלת בשם עמית שגם היא בדקה עבורי האם ניתן לשלם את יתרת המכשיר בהוראת קבע , לאחר שאושר לשלם יתרה של 200 ש"ח מזומן ואת ה200 הנוספות במזומן הסכמתי לפרוצדרה זו , לקחתי את המכשיר ופסעתי לביתי, לאחר כשבוע טילפנתי לשירות הלקוחות לבירור חשבון ושם נאמר לי כי חשבוני זוכה בתשלום של 599 ש"ח עבור המכשיר
וקיים זיכוי על סך 200 ש"ח עבור התשלום ששילמתי במרכז שירות הלקוחות, מכך הוסבר לי כי כל התשלום יגבה במועד 4-11-07 על סך 700 שקלים,}}(וזאת ללא קשר לשיחות שבוצעו באותו חודש) מיותר לציין כי חשתי מרומה, סכום זה הוא נטל עבורי ואני תוהה כיצד לשלמו וחושש שמה תוחזר ההוראת קבע ע" הבנק,
השאלה הנשאלת מהמתואר לעיל מדהינה ,מדוע זוכה חשבוני ףובבת אחת ירד לי כל התשלום? פניתי לשירות הלקוחות בפעם המי יודע מה למחלקת כספים ושם נאמר לי שלא ניתן לפרוס את החוב ולא מצוין במחשב דבא אודות העסקה (בשל העובדה שהעסקה במרכז שירות בבאר שבע, האם לא כל המחשבים מחוברים מדוע ישנה אטימות כל כך קשה מדוע קיימים בסלקום נציגים כל כך לא סובלניים?
אני מצפה לפריסת החוב בהקדם האפשרי. ולליבון הבעיה ואופן הטיפול הלקוי בה אני חש מרומה מצד חברת סלקום ונציגייה השירות שקיבלתי גרם לביזבוז משאבים פיזיים רגשיים וכספיים מצידי, אני מבקש לטפל בתלונתי בהקדם האפשרי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור עוגמת הנפש,פריסת החוב בהקדם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אפוטה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה