|
|
|
|
|
|
סלקום ביזיון ובושה כשזה מגעיה לשירות לקוחות |
נושא התלונה: |
זיו דרור דרור |
שם/כינוי: |
יום רביעי 10 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הוראת קבע חוזרת וחוסר הבנה מצד סלקום תופעה מוכרת ונשנית כל עוד נשלם זה בסדר אבל בעייה הכי קטנה מסתבר שחוץ מלשלם אין יכולת לעזור ללקוח בשום צורה שהיא וכאן אני שואל מה אם כול מה ששילמנו מה אם כל מה שנשלם ולמה ריבונו של עולם בהמצע אין לכם יכולת גישור מספקת אדם לאדם אדם ולא רודפי בצע וכסף כמו סלקום תשנו תמדיניות ודחוף שרות לקוחות זה לא שוק היחס של השרות שלכם יותר זול מהשוק ואני מקווה שמשהו יעשה לזה סוף כל מה שאתם עושיים זה גניבה לאור יום עושקיים אותנו בכסף שמשלמים לכם יכלתם להקנות לפחות יחס ללקוח ועוד היא נשאר לכם המון כסף אזז שמשהו יעשה משהו אמור היא לחזור אלי נציג שרות לא חזר אני מחכה לראות ממכם תגובה כי יש לי בעייה אם סלקום שלא פתורה בכלל והיא לפני טיפול משפטי והבעת מחאה מצדי הפרטי ואני הפעם אולך להוציא את כל האנרגיה שלי בכדי לשנות משהו במדניות הזולה הזו
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן אחראית פניות הציב |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר זיו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|