פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוי< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך הנ"ל התקשרתי לסלקום על מנת להחליף יעד מפני שיש לי 6 יעדים ברשת סלקום ב 75 אחוז הנחה. באפריל מתי שעשיתי את הקו נאמר לי בשירות לקוחות לאחר ששאלתי האם אני מחוייב על החלפת יעד בתשלום ונאמר לי שאני לא מחוייב. היום לאחר ככהמ חודשים שכבר החלפתי יעד ללא תשלום אמרו לי פתאום שזה עולה 5 ש"ח לכל יעד, על מה? אמרתי לנציגה שלא יתכן דבר כזה ובמידה ומשנים נהלים שיכתבו לי בחשבונית כמו שתמיד עושים שרוצים ממך משהו דומה. ביקשתי לדבר עם מנהל וגם המנהל היה אדיש ולא שמע בכלל מה שאמרתי לו.
ממש חוסר כבוד וזלזול.
מקווה ליחס ממכם.
תודה מראש, אוהד

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר וינטר בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה