פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בעבור מוצר בו לא השתמשתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2007 התחברתי לחבילת המוזעקה של סלקום מכיוון שהיא היתה לחודש חינם לא נאמר לי בשום מקום ולא על ידי אף אחד שלאחר חודש אני הופך למנוי בחבילה במחיר של 8 שקלים לחודש היום הבחנתי לראשונה שאני מחוייב על זה פניתי לסלקום ושם נאמר לי שאין מה לעשות והייתי צריך להודיע להם על ביטול החבילה ,איך עלי היה לדעת זאת מדוע כאשר אין שימוש במכשיר ובחבילה עדיין ממשיכים לחייב אותי על כך אמרו לי בשירות הלקוחות זה מה יש התנתקתי במיידי ודרשתי זיכוי על אותם חודשים שבלא הסכמתי חייבו אותי כלקוח סלקום במשך שנים רבות אני המום מהיחס והזלזול בלקוח אני מרגיש שגנבו אותי ובזזו ממני כספים ללא אישור וללא ידיעה התקשרה אלי "מנהלת" להגדרתה ואמרה לי שאכן התחברתי לחודש חינם אבל אני זה שהייתי צריך להודיע להם לאחר חודש חינם על ביטול החבילה עניתי לה שלא יידעו אותי בכך הרי האם ייתכן שאשלם כסף כל חודש ממרץ ועד היום כאשר איני משתמש בשירות ? ענתה לי מצטערת האשמה שלך אני מרגיש מרומה פגוע ביותר ומרגיש שהחתימו אותי כביכול לחבילה מבלי ליידע אותי על כך שאני צריך לשלם עבורה לאחר חודש החינם
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בעבור כל חודשי השירות בהם חויבתי ללא שימוש בחבילה והתנצלות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עמית אורבוך בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה