פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי שלא לצורך נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר כאשר פניתי לשירות הלקוחות נדהמתי לגלות כי מחייבים אותי 30 שקלים יותר בכל חודש החל מחודש מרץ ללא ידיעתי! רכשתי חבילת 200 הודעות ב20 ש"ח לחודש כאשר דיברתי מספר פעמים עם נציגי שירות לקוחות כאשר שאלתי בכל אותם השיחות: " את/ה רואה שיש לי חבילה של הודעות ב20 ש"ח?" - ובלי להסס כל אותם הנציגים ציינו שכן! - זאת אומרת שלא ניתן להגיד שאולי לא שאלתי ולכן לא אמרו לי או שלא דיברתי על מחיר ! שיקרו לי במצח נחושה כל אותם הנציגים! במידה ויש לכם שיחות מוקלטות אני אשמח אם תשמעו אותם שכך היה הדבר! רק בחודש שעבר כאשר ענתה לי נציגה שכאשר שאלתי את אותה השאלה אמרה לי שזה לא 20 ש"ח אלא 50 ש"ח - חזרתי מספר פעמים על השאלה כדי להבין אם כך הדבר - חזרה ואמרה שכן. שאלתי ממתי זה המחיר ולא ידעתי? ציינה שממרץ ואמרה ששידרגתם את חבילת ההודעות ל250 ולכן עכשיו זה עולה 50 ש"ח והם העלו את המחיר לכל הלקוחות. אני יכולה להבין עליות מחירים של דקת שיחה - אבל איזה רציונל יכול לעמוד מאחורי עיניין שכזה מיילא אם הייתם בודקים את כמות ההודעות בחודש ורואים שאני שולחת מעבר ל200 ואז הייתי מבינה שאתם מכוונים ללקוח והייתם אומרים שבמקום שאני ישלם יותר שידרגתם לי את החבילה אבל בגלל שאפילו לא הגעתי לחצי מהניצול של החבילה - אז לשדרג לי אותה ולעלות מחיר?????? אפילו הנציגה שהיתה מאד שירותית לא הבינה את הרציונל ולכן גם לא יכלה לתת לי הסבר הגיוני לדבר . שוחחתי עם מנהל משמרת ולאחר מכן עם ר"צ אורן מחיפה - שהוא הסביר לי שמדובר בעליית מחירים (30 ש"ח לחודש ????? ) . אורן היה מאד אדיב ושירותי אפילו הציע לי איזה הטבה- אבל הסברתי לו שאני לא רוצה מתנות והטבות זה עיניין של עיקרון ! 180 ש"ח שעליהם אני מדברת לא יהפכו אותי לעשירה ! אחת הסיבות היחידות שאני מתאמצת לרשום את המכתב זה מהסיבה שהנציגים עצמם לא יידעו אותי- יכולים להגיד לי הודענו בעיתונות ובחשבונית אבל אם אני יוצרת קשר עם שירות לקוחות - איך יתכן שלא נותנים לי מידע? ממה הם מפחדים?
אורן הר"צ התעקש למרות שלא רציתי לקבל ממני את הכתובת כדי לשלוח לי מתנה , ביקשתי ממנו פקס של פניות ציבור והוא מסר לי . היום כאשר שמעתי על "כוכבית עמוס" התקשרתי לשירות לקוחות לדעת מה המספר והנציגה אמרה שלא ניתן לתת את המספר הזה רק מנהלים בכירים יכולים לתת ושוב אני מחכה שמנהל יחזור אליי. לא ציפיתי ליחס שכזה מחברה בסדר גודל שלכם! תמיד הייתי בטוחה כי אתם נותנים שירות ברמה אחרת! כל כך איכזבתם אותי !ודבר נוסף שמאד חשוב – על מסיבת חברה שהיתה לכם דאגתם לשלוח הודעת SMS לכל הלקוחות שהמוקד סגור אבל על עליית מחירים בסדר גודל שכזו זה לא ניתן??? מחכה לתגובתכם. שירן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בשל עוגת הנפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' קריספין ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה