פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה פשוטה לשינוי כרטיס אשראי לחיוב תשלומי הטלפון הסלולריb נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתחילת החודש רכשתי טלפון סלולרי בסלקום, בזמן הרכישה הודיעה לי הנציגה שעלי לחתום על עסקת תשלומים על הטלפון בכרטיס אשראי ובנפרד מתשלום החשבונית (שגם היא למעשה בכרטיס אשראי), ניסיתי להבין למה אך התשובה שהתקבלה היתה כי זהו הנוהל. ציינתי בפני הנציגה כי ארצה לבצע העברת העסקה לכרטיס אחר במהלך החודש, ושאלתי אם זה יהווה בעיה, ענתה הנציגה " אין שום בעיה!".
לפני שבוע ביקשתי טלפונית להעביר את חיוב תשלומי הטלפון מכרטיס אשראי אחד לכרטיס אשראי אחר בכדי שאוכל לבטל את הכרטיס הראשון. נתבקשתי לשים פעמי למרכז השירות בכדי לבצע זאת,לכאורה נשמע כתהליך פשוט שהסתבר כבעייתי ונראה כאילו סלקום קיבלו בקשה כזאת פעם ראשונה. בסניף לא ידעו איך לבצע זאת וחיכיתי שם שעה בכדי שיגידו לי שהם צריכים אישור מחברת האשראי והם לא תופסים אותם. כמובן שלא בוצעה שום העברה באותו היום והובטח לי שמחר בבוקר הכל יסתדר ויחזרו אלי.
למחרת קיבלתי טלפון בצהריים שהעניין הועבר למחלקה הפיננסית , ואל דאגה זה יסודר, נאמר לי " ראי את העניין כמסודר, תוך שלושה ימים - זה כעת דורש אישור במרכז הפיננסי " -
אבל למה הרגשתי שזה לא יסתדר כל -כך פשוט ומהר?
מה כל כך מסובך לבטל עיסקה בחברת אשראי X ולבצע עיסקה חדשה ב - Y
ברצוני לציין:
א. שעוד לא ירד שום תשלום מהעסקה הראשונה - כלומר ביטול כל העסקה פשוט
ב. כל פעם יש להתקשר למוקד השירות - שם הנציגים לא ממש יכולים לעזור חוץ משליחת אימייל למרכז השירות ואז מחכים לתשובה.
המשפט "יחזרו אליך", "יחזרו במהלך היום", "זה בבדיקה" חזר על עצמו כל פעם מחדש.
נו, חיכיתי שיעברו שלושת ימי הבדיקה ולהפתעתי במהלך שלושת הימים יצא לי לבדוק את חיובי כרטיסי האשראי שלי ולגלות שלא רק שלא בוטלה העסקה בכרטיס הראשון עדיין , אלא שכבר הספיקו לחייב אותי בכרטיס השני ואפילו כל הסכום בתשלום אחד!

כלומר עכשיו יש לי שני חיובים על טלפון אחד- בכרטיס א. חיוב בתשלונים
בכרטיס ב. חיוב בתשלום אחד
נעים ונחמד לסלקום , אבל בטח שלא לי.
שוב נוהל חיפוש אחר הנציגה במרכז השירות דרך מוקדני הלקוחות, שוב המתנה לטלפון בו מודיעה לי הנציגה בחגיגיות (לפני שהספקתי לומר לה את סיבת הפניה שלי אלי שוב) " הכל מסודר! "
איזה מסודר ואיזה נעליים! הסברתי לה את המצב שנגלה לעיני - אמרה שאצלה זה מסודר כבר, שוב התקשרתי לחברת האשראי ובטלפון השני נציגת סלקום ואני באמצע מקשרת בניהם, בסוף הוחלט על ידי הנציגה שאני אמורה לחכות ל"מסודר" עוד יומיים. (אמרתי כבר שהיתה לי הרגשה שזה לא יסתדר כזה מהר)
אז ממתינה עכשיו בלית ברירה - ומקווה שבאמת תבוא הגאולה לפני שיתחילו לרדת החיובים. בינתיים כבר בזבזתי זמן , כסף וכח על ההתנהלות הלא מקצועית של חברת סלקום בדבר ביצוע בקשת לקוח פשוטה.
שלא לדבר על כך שכל הנציגים ממשיכים לומר לי שארגע , זה מסודר, יהיה בסדר וכל הטיות השורש ס.ד.ר

מבחינתי זה לא תקין , התנהלות הטיפול כאן לא מקצועית ומותירה נזקים.
נפגעתי ואני דורשת התייחסות וטיפול נאותים ומהירים בעניין.


בזבוז זמן וכסף על טלפונים ובירורים לאורך כל זמן הטיפול סוג הנזק :
נדרש לטפל בנושא בהקדם ולתקן לאלתר את הבלגן וחיובים המיותרים שנוצרו, לפצות על הנזק פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' עינת מאירוביץ בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה