פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום מתנערת מאחריות נושא התלונה:
הלר עידו שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
סלקום מתנערת מאחריות

בשנת 1998 רכשתי את מכשיר הנוקיה הראשון שלי מסוג 6120 שהיה נחשב באותה תקופה למכשיר יוקרתי , משוכלל והמוביל בשוק הסלולר . במשך כל התקופה ועד היום הנני במסלול טוקמן שמאפשר לי לשוחח במידה וישנו תקציב שיחות מעודכן . במשך כל השנים שילמתי סכום של 400 עד 600 ש"ח לביטוח ואחריות מקיפה , שירותי תוכן כגון שיחה מזוהה , כסף רב על תקציב שיחות שהיה תמיד יקר יותר מקו רגיל , דיבורית לרכב , דיבורית אישית וסוללות !
המכשיר לאורך כל התקופה היה קולט הרבה יותר טוב ממכשירים מתחרים ! בחודשים האחרונים אני מגיע כל חודש בממוצע על תקלות של קליטה ואי זמינות . תמיד חשבתי שזו בעיה במכשיר הספציפי שלי ולכן בקשתי מהנציג שינסה להחליף את המכשיר לאחר מאותו הדגם כמובן . בפעם האחרונה שהגעתי למרכז השירות טיפלה בי נציגה במרכז השירות ברחובות ואמרה לי שתכף לא אוכל להשתמש במכשיר כלל והחברה מודעת לבעיית הקליטה שלי וזאת מאחר והם מורידים לאט לאט את כל האנטנות שמשדרות ברשת עליה המכשיר שלי עובד (טי די אם איי) .
כשנגשתי לנציג מכירות לבדוק מה באפשרותי לעשות התשובה שנאמרה לי היא לזרוק את המכשיר הקיים ולקנות בשנית מכשיר חדש ומתקדם !
כשהסברתי לנציג שזה לא הוגן לזרוק לקוח ולא לדאוג לפתרון הוא ניסה לצרף אותי למסלול בו אקבל מכשיר חינם אך הקו יהפוך לפתוח .
אין לי צורך ורצון בקו פתוח ! ברצוני להמשיך להנות מסלקום כלקוח טוקמן ! מה יהיה ומחר אקנה מכשיר נוסף באלפי שקלים ולאחר מכן יורידו את האנטנות של הרשת שלו מאחר והקידמה היא כזו ?
בתור לקוח טוב של החברה אני מצפה לקבל מכשיר נוקיה חדש עם האבזור הדרוש ללא עלות כלל.
מיותר לציין שהחברה מנצלת את הקידמה לרעת הלקוח בזאת שלא חושבת על פתרון ללקוחות שאין ברשותם וברצונם להתחייב על מכשיר חדש . לאן נעלמו אלפי השקלים שהחברה קבלה עד היום ממני ?
למה אני צריך לסבול מאי זמינות וקשיים בזמן השיחה במידה ואני כבר שנים משלם ללא הפסק ?
מחכה למענה ומצפה להבנה , עידו הלר !
0508691141 / 0523691141
[email protected]
כספי סוג הנזק :
לקבל מכשיר נוקיה חדש עם האבזור הדרוש ללא עלות כלל. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר הלר וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה