פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 21335 מתאריך 3/7 אי מתן שירות ופתרון בעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה הקודמת יצר עימי קשר נציג מתלונות הציבור של החברה והציע לי פיצוי בשווי התכנים שהחברה מחקה לי וכמו כן, אפשרות לתקן את מכשירי או לחילופין להחליף את המכשיר בשני דגמים ששווים ברמתם למכשיר שלי. לאחר בדיקה העדפתי לתקן את המכשיר שלי שכן הדגמים המוצעים לעניות דעתי היו פחות טובים וכי אינם שייכים לחברת נוקיה המועדפת עליי.
לצערי הרב התקלה חוזרת שוב ושוב וכך אני מוצא את עצמי מידי שבוע צריך לשלוח את מכשירי לתיקון. בשיחות שאני מנהל עם חברת סלקום אני מסביר להם כי המכשיר הנוכחי שלי נוקיה 6280 בעל בעיות שלא ניתנות לתיקון וכי לכן חברת נוקיה הוציאה מכשיר 6288 שהוא זהה ל 6280 אך הוא התגבר על בעיות מכשיר 6280 ואני מעוניין לקבל מכשיר זה. לצערי הרב החברה מעדיפה לגרום לי עוגמת נפש ומסרבת להחליף לי את המכשיר. יצויין כי בחברת פרטנר הפנימו את הבעיה וכי לקוחות שמתלוננים על מכשיר 6280 מוחלף מכשירם ל 6288 ללא כל תוספת תשלום.
בנוסף לכך יצויין כי בפעם הלפני אחרונה ששלחתי את מכשירי לתיקון תואמה עימי שליחות, פעמיים השליח לא הגיע בזמן שנקבע כך שמכשיר הטלפון שלי לא היה בידי למעלה משבוע. כמו כן אף אחד בסלקום לא טורח להתקשר לתאם איתי שליחות חדשה וכך אני מוצא את עצמי רודף עבור מכשיר שאני משלם עליו הרבה כסף אך רב הזמן הוא לא תקין או לא מצוי בידי. כמו כן, בפעם האחרונה שהתלוננתי חברת סלקום שלחו לי שליח בחינם שיתקן את מכשירי אך לצערי הרב בחשבון הטלפון ראיתי כי חוייבתי בשליחות זאת וכי לא קיבלתי החזר על התכנים שנמחקו לי כמו שהובטח ע"י נציג פניות ציבור. נאלצתי שוב לרדוף אחרי סלקום כדי שיזכו אותי בעבור השליחות ועבור התכנים כפי שהובטח לי. יצויין כי בשיחתי האחרונה מצאתי נציגה קשובה אשר ניסתה לפתור את בעיותיי אך ללא הצלחה והדבר היחידי שיכלה לעשות עבורי הוא לזכות אותי ב 120 דקות זמן אוויר חינם לתקופה של החודשיים הבאים.
השיא הגיע לפני כשבועיים כשמסרתי את המכשיר שוב לתיקון למחרת תואמה עימי שליחות אך השליח לא הגיע ולא טרח להודיע על כך , שוב נאלצתי לתאם ושוב השליח לא הגיע לבסוף בפעם השלישית כשתאמתי שליחות (יצויין כי לא ניתן לתאם מהיום להיום) הגיע השליח עם מכשירי אך כשפתחתי אותו הוא שוב לא היה תקין , החזרתי את המכשיר לשליח כדי שיתוקן שוב. לצערי אף אחד לא טורח לתאם עימי שליחות ואני מוצא את עצמי רודף ורודף אחרי סלקום. פניתי לאחראי בשירות לקוחות בסלקום ולבסוף החברה הסכימה להחליף לי את המכשיר שלי לדגם 6288 של נוקיה (יצויין שדבר זה לקח לי למעלה מ 4 חודשים)כפי שרציתי ונאמר לי שאני חייב ללכת עם המכשיר שלי למרכז שירות אך לצערי הרב המכשיר לי בתיקון ושוב אף אחד לא טורח להגיד לי מתי הוא יחזור. יצרתי קשר עם שירות השליחויות ותואמה לי שליחות. יום השליחות הגיע וכשנותרה חצי שעה לסיום שעת השליחות יצרתי קשר עם שירות השליחות ואמרתי להם כי נראה לי שהשליח לא יגיע ושיבדקו זאת אך נאמר לי שאין מה לעשות ושעליי להמתין. כמובן המתנתי והשליח לא הגיע ולא יצר קשר אלא רק לאחר תום שעת השליחות.
לסיכום : המכשיר שלי לא נמצא אצלי למעלה משבועיים ואני משלם תשלום חודשי גבוה על מכשיר שלא פועל או לא נמצא אצלי וזאת במשך תקופה של 4 חודשים כמו כן, לאחר תחנונים הסכימו להחליף לי את המכשיר אך אני לא יכול להחליפו כי המכשיר שלי לא נמצא בידיי. ברצוני לבקש פיצוי בעבור אי תקינות המכשיר ועוגמת הנפש של למעלה מ 4 חודשים של תיקונים של מכשיר חדש אשר ברוב הזמן אינו תקין או אינו נמצא בידי ועבור ההמתנה לשליחויות רבות אשר אינן מגיעות וגם אף אחד לא טורח לעדכן על כך. בנוסף מציאת פתרון הולם לקבלת המכשיר ולא בדרך ביוקרטית של המתנה למכשיר שלי והליכה למרכז שירות אשר ההמתנה בו רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר כפי שסוכם + פיצוי בעבור אי תקינות ועוגמת נפש של 4 חודשים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר רוטנר בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל - אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה