פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבעיה טופלה ע"י נציג ?, ממש לא!!! נושא התלונה:
גבאי חנן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
איך החברה הזאת חותמת את התלונות בכך שבתגובה כותבת ש"התלונה טופלה באופן מלא", כשלא הגעתי איתם לשום פשרה. כל הקוראים התמימים בטח חושבים, "איזה יופי, סלקום דואגת לכל לקוחותיה, וכל הבעיות מטופלות באופן משביע רצון" אם רק היה להם מושג....

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר חנן גבאי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה