|
|
|
|
|
|
חיוב כפול על הורדת משחק |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר הורדתי לסלולארי שלי משחק, חודש אחרי זה קיבלתי את החשבונית והפתעתי לגלות כי בסלקום חייבו אותי פעמיים על הורדת אותו משחק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלינור אחראית פניות הצ |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|