פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כמה טעויות אפשר לעשות על לקוח אחד ולא לזכות אותו על כך? נושא התלונה:
יקר רלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי ואני היינו לקוחות של אורנג'.
בשנת 2000 מקום העבודה של אמי ביצע עסקה עם סלקום שבמסגרתה כל העובדים ובני משפחותיהם זכאים למכשירים ומסלולים נהדרים.
הכל היה טוב ויפה עד שאמי עזבה את מקום עבודתה לפני כחודש והייתה הוגנת מספיק להגיע לסניף סלקום ולהתריע שהיא כבר איננה עובדת החברה.
נציגת השירות סגרה שם עם אמא שלי על מסלול בשבילי ובשבילה.
עברו מספר ימים ונטען שהנציגה עשתה טעות ואיננו יכולים להשאר עם המסלולים הקיימים ועלינו לשנותם.
שוב הגענו לסניף, וביקשתי מנציג השירות שהיה שם שיעשה לי ולאמי מסלול מסויים אחר (שאותו אני מכירה ממכר שהוא לקוח של סלקום) ונוסף על כך, ניקח שני מכשירי דור שלישי, עוד הוא טען אותו נציג שנצטרך להתחייב לחבילת גלישה אחת בלבד ולא לשתיים.
כשהגענו לסגירת העסקה נטען בפנינו שלא נוכל לחייב את הוראת הקבע כל חודש כיוון שהמכשיר יקר סה"כ בשלושה שקלים מהסכום שבו מותר לחייב הוראת קבע ע"פ תקנון סלקום (בחייכם, כל החשבונות שלנו בסלקום יורדים בהוראת קבע, שלושה שקלים זה מה שישבור אתכם?) ערבנו כבר את מנהל הסניף וזה מצא לנו פתרון מאוד יצירתי, כבר ראינו נקודת אור. (וזה רק מה שהוכיח שכשרוצים, יכולים).
סגרנו על המכשירים כשלפתע לפני שהלכנו מספר לנו נציג השירות שהמסלול ש"סגרנו" עליו בהתחלה לא אושר. סליחה??? מישהו אמר לנו בכלל שזה ממתין לאישור? על סמך מה נראה להם שסגרנו על המכשירים???
הא, והוא גם טוען שהוא אמר שאנחנו מחוייבים לשתי חבילות גלישה, ולא אחת, למרות שהיו לידי שלושה עדים.
ולמה לא אושרו לנו המסלולים?
כי אנחנו לקוחות חדשים כביכול ואין להם מדד של כמה אנחנו מדברים.
אני לקוחה חדשה? אני??? אנחנו כבר 7 שנים בסלקום, למי אכפת אם הייתי תחת חברה ועכשיו אני לא? בזכותי יש לסלקום עוד שבעה לקוחות!! אין לכם מדד? כנסו לחשבוניות שלי עוד כשהיינו תחת החברה ותראו כמה אנחנו מדברות!!
הם טוענים- "תחכי עוד שלושה חודשים ונראה את רמת הדיבור".
לא רוצה לחכות שלושה חודשים, זה נקרא הקטנת ראש, אפשר בפשטות להכנס למערכת ולראות כמה אני ואמי מדברות, מגיע לי קצת יותר מזה כי אני לא לקוחה חדשה כפי שהם טוענים! אני לקוחה של יותר משבע שנים ומגיע לי יחס בהתאם!

תודה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיתנו לי את המסלולים והמכשירים כפי שסגרנו לפני שה"בקשה לא אושרה" פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב רלי יקר בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה