פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנציג שירות לא נתן מידע מלא על הפלאפון ששידרגתי נושא התלונה:
טרנוס אושרית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 25.10.07 ניגשנו למרכז השירות סלקום בחוצות המפרץ בחיפה כדי לשדרג את הפלאפון.. שידרגנו את המכשיר מנוקיה 3510i לנוקיה 6070 שהגענו הבייתה גיליתי שאי אפשר להגדיל את הכרטיס זיכרון כי נודע לי שאין במכשיר זה בכלל כרטיס זיכרון והנציג בכלל לא אמר לנו על זה כידוע לי הנציגים אמורים לתת את כל המידע האפשרי על הטלפון וחוץ מזה אותו מכשיר נוקיה 6070 חדש (אותו מכשיר) עולה בחוץ 450 שקל.
אני מבקשת להחליף את המכשיר למכשיר אחר.
אי נתינת מידע מצד הנציג סוג הנזק :
החלפת פלאפון למכשיר אחר עם אפשרות להגדלת כרטיס זיכרון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' טרנוס בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה