פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות שניתנו במעמד הקניה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי לאחר שגיליתי בחשבונית החודשית כי סלקום אינה עומדת בהבטחתה לזכות אותי על מכשיר שהחזרתי לחברה פניתי למרכז השירות הטלפוני, וטענתי כי לא קיבלתי את הזיכוי המגיע לי, הנציגה טענה כי הזיכוי כלל אינו מגיע לי ואינו מתועד במערכת אמרה שהיא ניגשת לברר והשיחה כמובן התנתקה, הנציגה לא טרחה לחזור אליה ולאחר 10 דקות התקשרתי לנציגה אחרת, גם היא טענה שהנושא אינו מופיע במערכת וכי אני לא הבנתי נכון את נציג המכירות, יש לציין שמכיוון שזו אינה הפעם הראשונה שזה קורה לי בסלקום,ודברים שמובטחים במעמד הקניה לא באמת ממושים בפועל, דאגתי באותו יום לאחר שרכשתי את המכשיר להתקשר למוקד הטלפוני ולברר כי ההבטחות שאותן נתן לי הנציג אכן מוזנות במערכת, הנציגה אישרה את דבריי לגבי זיכויי על המכשיר שהוחזר. הסברתי זאת לנציגה מספר פעמים אך היא המשיכה לטעון נמרצות שאני מדממינת/משקרת/ממציאה את מה שהובטח לי, ביקשתי לדבר עם מנהל כלשהו במוקד, אך נענתי בשלילה, כל ויכוחיי עם הנציגה לא עזרו לי ולאחר 15 דקות שיחה היא אף סגרה לי את הטלפון בפנים מבלי שהזינה את בקשתי ( את זאת גיליתי היום כאשר דיברתי עם נציג אחר) ועוד טרחה לרשום כי אני היא זו שניתקת לה, דברים שהם שקר וכזב שכן מה האינטרס שלי לנתק את השיחה לא אני היא זו שנמדדת על זמן שיחה.
בנהלך כל יום שישי המתנתי לשיחה ממנהל, כלקוחה של סלקום 10 שנים ציפיתי שהחברה תדאג קצת יותר לשביעות רצוני, אבל כנראה שבסלקום על כל 3 מיליון לקוחותיה חושבים אחרת. היום התקשרתי שנית בצהרים למוקד וביקשתי לדבר עם מנהל כמובן ששוב נאלצתי לספר את כל הסיפור לנציגת השירות ( בפעם השלישית) הנציגה הבטיחה לי כי תוך שעה וחצי היא תחזור אלי כדי להגיד לי מתי יוכל מנהל לחזור אלי, ( ככה עובדת חברה נותנת שירות???!!!?) הנציגה לא חזרה המנהל לא התקשר, ושוב נאלצתי להתקשר למוקד לפני מספר דקות, ושוב חזר על עצמו הסיפור שרק מחר בשעה 18:00 יחזור אלי הנציג שדיבתרי איתו כעת ויגיד לי מתי יחזור אלי מנהל. לדעתי זוהי התנהגות מזלזלת ולא מקצועית, יתכן שלסלקום אני לקוחה לא חשובה או לא רצויה למרות שכבר 10 שנים היא זוכה ממני לחשבונות טלפון של 6 מכשירים בשויי של יותר מ- 2000 ש"ח בחודש. צר לי שחברה גדולה כמו סלקום מעבירה אותי מסלול כה ארוך ומייגע על מנת שאוכל סוף סוף לדבר עם מנהל ולעלות את טענותיה לגבי השירות שאותו אני זוכה לקבל. לשמחתי ב- 1.12 אוכל לעבור לחברה אחרת יחד עם המספרים שלי, איפה שאינני רצויה אני לא אשאר אני בטוחה שכל חברה סלולארית אחרת תשמח לצרף אותי לרשימת לקוחותיה וסלקום כנראה יהיו 3,000,000 לקוחות פחות 6. אבל מי סופר??
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
שיחה עם מנהל מחלקת שירות לקוחות, לא ראש צוות ולא בכיר רק עם המנהל עצמו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ברנבאום בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה