פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי השתתפות עצמית בביוטח על פלאפון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בני זרק את הפלאפון למים, ניגשתי לסניף סלקום בתלפיות, שילמתי דמי השתתפות עצמית ובאותה הזדמנות החליפו את הפלאפון שהיה של מוטורולה, לנוקיה. השירות היה טוב ואף כתבתי מכתב הערכה והשארתי שם במערכת. לפני 2חודשים הפלאפון לא עבד טוב, ללא שום נזק ברור כמו במקרה הקודם. ניגשתי לחברה וקיבלתי את אותו הפלאפון רק טלפון מחודש. כעת הפלאפון הפסיק שוב לעבוד, ניגשתי לחברה והחליטו להשבית את הפלאפון וכיון שאני מבוטח התבקשתי לשלם " רק " 450 ש"ח על- מנת לקבל שוב טלפון מחודש. מעבר לעובדה שחיכיתי שם 3 שעות על- מנת לקבל את התשובה הזאת, חשבתי שזה לא הוגן לחלוטין לבקש דמי השתתפות עצמית בגובה כזה. מנהל הסניף בא לקראתי וברוב חוצפתו היה מוכן לעשות לי טובה ולשדרג את המכשיר, כלומר להתחייב לעוד מספר שנים. אני לקוח עסקי זה היה מאוד בעייתי להיתקע בלי פלאפון.לקחתי את של אשתי ביינתים, אבל לה אין פלאפון ואנחנו משלמים מעבר לתשלום הקבוע על התוכנית העסקית שלי גם תשלום קבוע ונמוך יותר על התוכנית שלה, וזאת בלי שנשתמש בפלאפון שלה, כלומר משלמים לחינם כרגע. ביקשתי לעזוב את החברה, הבטיחו שישלחו לי טפסי פרידה ולא שלחו. דיברתי עם נציג של שירות לקוחות נוסף שהבטיח לבדוק את העניין ומאז ועד היום אין קול ואין עונה. דרך אגב באותו וויכוח בסניף תלפיות היו מוכנים לעשות לי הנחה של 100 ש"ח בתשלום. איזה מין ביטוח זה? ואיזה מין שירות לקוי זה?
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי ו/או התנתנתקות כמה שיותר מהר מהחברה ( אני במגעים עם חברת פלפון שאמורים לשלוח סוכן מכירות לדירתי ואולי הם יטפלו בניתוק מסלקום ) פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בונן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה