פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס נטען נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2006 קניתי מכשיר נוקיה רגיל של סלקום עלותו 499שח הכולל כרטיס נ טען בסך 100שח שלמתי במזומן עבורו בחרתי בצורה זו מכיוון שלא רציתי שום קשר והתחיבות עם החברה למרות עלות פעימה 1.2 שח .במהלך אוקטובר 2007 עודכנתי שיתרתי 3שח .נגשתי לסלקום בקניון כ"ס. והתברר שסלקום החליטה להעניש אותי ולקחה את יתרת כספי מהכרטיס הנטען .אני טוען שלא קבלתי שום חוזה ולא חתמתי ולא נאמר לי .זה שלא דיברתי הרבה במהלך שנה לא מקנה להם שום זכות להכניס את ידם לכיסי זה נחשב לגנבה .אני דורש לקבל מיד את יתרת הסכום חזרה ולקבל פיצןי על חוצפה זו .
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר הורוביץ בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה