פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול נכון בתקלה במכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אספר את הסיפור בקצרה,

הצטרפתי לסלקום לפני מספר חודשים, וכל חודשיים בממוצע אני מחליף את המטען שלי, עקב ליקוי זה או אחר... וכל פעם אני מקבל מטען חדש במקום שגם הוא מתקלקל תוך זמן קצר...

בחודש האחרון המטען שקיבלתי גם התחיל להיות לקוי, והזרים מתח חשמל לא יציב לפלאפון שלי שדבר זה גרם לבאגים במכשיר שלי וכן לפגיעה באחד הרמקולים של המכשיר ושרף אותו... כאשר הגעתי לפני שבוע למרכז שירות ברעננה, חכיתי שעתיים לפלאפון וכאשר הוא יצא, קיבלתי מענה שאכן המטען לקוי והמכשיר גם לקוי אך אין ברשותם לא מטען ולא חלקים חילופים מפני שאזלו להם כל החלקים כביכול, כאשר קיבלתי חזרה את הפלאפון שמתי לב שהכרטיס זכרון שלי דורש ממני פרמוט מסיבה לא מובנת(מדובר בכרטיס זכרון שנרכש בסלקום בנפח 1GB). כאשר אמרתי זאת לנציג שירות הוא החזיר את הנייד למעבדה לעוד שעה , וכאשר המכשיר יצא הוא לא קרא בכלל את הכרטיס זכרון, וקיבלתי תשובה מהנציג שירות שאני צריך לנסוע לסניף אחר בכפר סבא או הרצליה שיטפלו במכשיר שלי, לפני מספר ימים הייתי במרכז שירות בכפר סבא, וקיבלתי מטען חלופי ותוקנו לי התקלות במכשיר, אבל הכרטיס זכרון לא תוקן, ההצעה שקיבלתי מהנציגת שירות זה שאני אקבל כרטיס זכרון חלופי ואצטרך להחזיר את הכרטיס הישן שלי, שמכיל את כל המידע שלי עליו, (מידע חשוב ובעל ערך רב בשבילי שהעברתי דרך המחשב לצורך אחסון) אני סירבתי מפני שיש לי צורך במידע שיש על הכרטיס... ולא קיבלתי פתרון לדבר זה, הפתרון היחידי שקיבלתי זה לקבל כרטיס 64MB חלופי על הכרטיס 1GB שלי עד שיגיע כרטיס 1GB לסניף בכפ"ס...
עבר כבר שבוע מהיום שהייתי במרכז שירות, ועדיין לא קיבלתי פתרון ומענה בנוגע לבעייתי

מחכה לתשובה המידע שעל הכרטיס זכרון חשוב לי
ודבר זה פוגע בי!

טיפול במידע שבכרטיס זכרון. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה