פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור תוכנית מדברים בטלפון נושא התלונה:
הינדי אורית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה חויביתי עבור 2 מכשירים של ילדי בסכום של כ- 280 ש"ח לחודש לכל מכשיר בזמן שלא נתתי הוראה בכתב להכנס לתוכנית הזאת.
למרות פניותי בע"פ ובכתב ובקשתי לבטל לא נתן לבטלה ורק לאחר שנה וחצי ניתן לבטלה. לכן כדי לעצור את התוכנית היה עלי לשלם כנס בסכום כ-700 ש"ח עבור כל מכשיר.
לא יכול להיות שאנו נחייה במדינה שגוזלים אותנו, ולנו לא יהיה פתרון.

אבקש את עזרתכם.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' הינדי לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה