|
|
|
|
|
|
גזל. |
נושא התלונה: |
nevo avi |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשידרוג האחרון שביצעתי למכשירי הסלולר שברשותי הובטח לי עי נציג החברה שאוכל להתאים את מסלולי ההתקשרות איתם לפי צרכי המתחלפים. ברשותי יש 9 מכשירים והמסלולים שבחרו עבורי היו למצב נתון באותו רגע. מצבי השתנה ואני רוצה להתאים את המסלול לצרכי הנוכחיים. הם מסרבים להחליף לי את המסלולים כדי שהתשלום שאשלם הוא מירבי בזבזני ולא מתאים לצרכי כלל. מבחינתי הם עושים רווח שלא בדין על חשבוני.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להתאים את המסלולים לצרכי העכשויים, ואת התשלום הקבוע בהתאם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|